Češi při nákupu oceňují nápaditý design

Podle průzkumu odborného portálu mistoprodeje.cz u návštěvníků hypermarketů,  Češi v prvním pololetí letošního roku nejvíce oceňovali nápaditý design značek v nákupních uličkách. Líbily se zejména slavobrány, paletový design a podlahová grafika. Zaujalo ale i využití led osvícení produktů pro lepší nalezitelnost produktů a speciální výrobkové moduly.

Top 5 tak, co do líbivosti designu,  obsadily značky KitKat,  Haribo, Axe, Metaxa a Bonduelle, které tak Čechům přispěly k většímu zážitku z nakupování v řetězcích. Ve třech případech (KitKat, Axe a Metaxa) se názor veřejnosti shoduje i s odbornou porotou portálu, která je vyhlásila top realizacemi v jednotlivých měsících.

1.místo: KitKat (Nestlé), Branding vstupu do uličky, podlahová grafika, Tesco

KitKat

 

2.místo: Haribo CZ, Branding uličky, branding vstupu do uličky, paletový design, podlahová grafika, slavobrána, Tesco

Haribo - small

 

3.místo: Axe (Unilever), Branding u vstupu do uličky, celobranding uličky, 3D Shelfstopper, Ahold

Axe-orez-small

 

4.místo: Tesco modul Metaxa (REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC), Tesco

Metaxa-smaller

 

5.místo: Bonduelle, Regálová lišta, shelfstopper s využitím led osvětlení, Ahold, Tesco

Bonduelle-small

Další design z místa prodeje najdete na našem Instagramu.

-redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010