Mistoprodeje.cz logo
Mistoprodeje.cz logo
  • Články
    • POS novinky
    • Tiskové zprávy
    • Výzkumy a jiná čísla
    • Rozhovor měsíce
    • Zahraniční novinky
    • Personálie
    • Nabídky práce
      • Ceník inzerce
  • Průvodce instorem
    • Aktuální akce a kurzy
    • Historie a současnost
    • POS média
    • Reklamní doplňkové služby
    • Slovníček pojmů
    • Informace o řetězcích
  • Realizace
    • Top In store realizace měsíce
      • Vítězné realizace
      • O soutěži
      • Hodnotící porota
    • Realizace v ČR
    • Realizované eventy
    • Inspirace ze zahraničí
  • Reklamní investice
    • Top zadavatelé ČR
    • Měsíční přehledy
    • Roční souhrny
  • Adresář firem
  • TOP zadavatelé – březen 2018
  • Reklamní investice – březen 2018
  • Globus startuje jako jediný unikátní vlastní značku
  • Užitečné tipy pro majitele malých webů a e-shopů ohledně GDPR
  • Otevírací doba supermarketů BILLA 1. a 8. května 2018
  • Spotřebitelský průzkum ukázal, že i praní může být příjemné
RealizaceRealizace v ČRPepsi Vánoce

Pepsi Vánoce

Publikováno 13.12.2017 Autor oupic 1500 zobrazení
Realizace v ČR

Zadavatel reklamy: PEPSICO CZ s.r.o.
Klient: PEPSICO CZ s.r.o.
Produkt: limonáda
Kreativní agentura: Neuvedeno
Realizátor: POS Media Czech Republic s.r.o.
POS nosič: paletový design
Řetězec: Ahold
Datum kampaně: 15.11.-28.11.2017
RELATED ITEMSAholdlimonádapaletový designPepsiPepsi VánocePEPSICO CZPOS Media

Pantene

Promočelo Black Fox
  • Náhodné články
  • Související články
Tiskové zprávy

Celorepubliková sbírka Srdce dětem začíná již v pondělí 6. listopadu

POS novinky Tiskové zprávy Vítězné realizace

Ocenění TOP In-store realizace měsíce května 2017 získala kampaň Mirinda

Personálie

TESCO – Ján Kondáš je novým manažerem korporátní komunikace

Realizace v ČR

Sensodyne Repair & Protect

POS novinky Tiskové zprávy Vítězné realizace

TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce října 2016 získala kampaň Kostíci

Měsíční přehledy Reklamní investice

Reklamní investice září 2015

Realizace v ČR

Sensodyne studené nebo horké

Realizace v ČR

Rio Mare

Realizace v ČR

Pure Color

Realizace v ČR

promostolek L´OR

Realizace v ČR

Pedro

Realizace v ČR

Jack Daniels + Finlandia

Nejčtenější články

  • LIDL spouští novou sběratelskou akci se STIKEEZ LIDL spouští novou sběratelskou akci se STIKEEZ
  • BILLA přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní BILLA přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní
  • ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life
  • Otevření Prague The Style Outlets se blíží Otevření Prague The Style Outlets se blíží
  • BILLA otevře moderní supermarket ve Zlíně Malenovicích BILLA otevře moderní supermarket ve Zlíně Malenovicích
  • Lidl spustil mobilní hru „My Lidl Shop“ Lidl spustil mobilní hru „My Lidl Shop“

Naši partneři

  • POPAI CENTRAL EUROPE
  • POS Media
  • Jansen display
  • DAGO
  • Nielsen Admosphere
  • HL Display
  • Shopper Marketing Prague
  • Brands&Stor_i_es_logo_negativ
  • Paketo.one-logo
O projektu · Inzerce · Partneři webu · Nabídky práce · Kontakty
© 2000-2016 Mistoprodeje.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close