Mistoprodeje.cz logo
Mistoprodeje.cz logo
  • Články
    • POS novinky
    • Tiskové zprávy
    • Výzkumy a jiná čísla
    • Rozhovor měsíce
    • Zahraniční novinky
    • Personálie
    • Nabídky práce
      • Ceník inzerce
  • Průvodce instorem
    • Aktuální akce a kurzy
    • Historie a současnost
    • POS média
    • Reklamní doplňkové služby
    • Slovníček pojmů
    • Informace o řetězcích
  • Realizace
    • Top In store realizace měsíce
      • Vítězné realizace
      • O soutěži
      • Hodnotící porota
    • Realizace v ČR
    • Realizované eventy
    • Inspirace ze zahraničí
  • Reklamní investice
    • Top zadavatelé ČR
    • Měsíční přehledy
    • Roční souhrny
  • Adresář firem
  • MAKRO v pražských Stodůlkách otevřelo pro své zákazníky novou vinotéku
  • Šéf party bednářů Plzeňského Prazdroje Josef Hrůza se stal novým členem Klubu právovárečníků
  • Nejdražší inzerci mezi farmaceutickými přípravky má zatím letos Voltaren
  • Ronaldo fandí konkurenční Argentině v nové kampani Snickers
  • Česká republika patří mezi pět evropských zemí s nejvyšší ochotou nakupovat
  • Díky revolučnímu nástroji slaví L’Oréal mezinárodní úspěchy při ochraně životného prostředí
RealizaceRealizace v ČRLučina nadýchaná kozí

Lučina nadýchaná kozí

Publikováno 16.6.2017 Autor oupic 1964 zobrazení
Realizace v ČR

Zadavatel reklamy: Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, a.s.
Klient: Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, a.s.
Produkt: sýry
Kreativní agentura: Neuvedeno
Realizátor: POS Media Czech Republic s.r.o.
POS nosič: LED Shelfstopper, wobbler
Řetězec: Tesco
Datum kampaně: 15.5.-11.6.2017
RELATED ITEMSLED ShelfstopperLučinaPOS MediaSavencia Fromage & Dairy Czech RepublicsýryTescowobbler

Kofola

Mirinda
  • Náhodné články
  • Související články
Realizace v ČR

Telefónica O2

POS novinky

POPAI představila retailové trendy roku 2016

Realizace v ČR

Rio Mare

Měsíční přehledy

Reklamní investice – Leden

Tiskové zprávy

Alza.cz se připojila k Alianci pro mladé

Tiskové zprávy

TZ | Jupíkmánie s POS Media

Realizace v ČR

Sensodyne studené nebo horké

Realizace v ČR

Rio Mare

Realizace v ČR

Pure Color

Realizace v ČR

Pedro

Realizace v ČR

Jack Daniels + Finlandia

Realizace v ČR

End cap Margot Exotic

Nejčtenější články

  • LIDL spouští novou sběratelskou akci se STIKEEZ LIDL spouští novou sběratelskou akci se STIKEEZ
  • BILLA přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní BILLA přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní
  • Otevření Prague The Style Outlets se blíží Otevření Prague The Style Outlets se blíží
  • ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life
  • BILLA otevře moderní supermarket ve Zlíně Malenovicích BILLA otevře moderní supermarket ve Zlíně Malenovicích
  • Lidl spustil mobilní hru „My Lidl Shop“ Lidl spustil mobilní hru „My Lidl Shop“

Naši partneři

  • POPAI CENTRAL EUROPE
  • POS Media
  • Jansen display
  • DAGO
  • Nielsen Admosphere
  • HL Display
  • Shopper Marketing Prague
  • Brands&Stor_i_es_logo_negativ
  • Paketo.one-logo
O projektu · Inzerce · Partneři webu · Nabídky práce · Kontakty
© 2000-2016 Mistoprodeje.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close