TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce července 2016 získala kampaň Léto s Míšou

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc červenec 2016 se vítězem stala realizace Léto s Míšou.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem červencových realizací se stala kampaň Léto s Míšou, která probíhala v řetězcích Ahold v období 15. 7. 2016 – 31. 8. 2016. Zadavatelem realizace byla společnost Unilever ČR, spol. s r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,37 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 7,2 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 7,70 bodů.

Červencové realizace hodnotilo opět, jako zatím pokaždé, šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

„Míša je osvěžující a jeho kampaň také – jak ATL, tak BTL. čisté, výrazné, odlišné od konkurence. Vlastně všechno správně,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Paní docentka Jitka Vysekalová zhodnotila tuto vítěznou realizaci následujícími slovy: „Realizace zajímavá, jasně komunikuje produkt, jen ruší vedlejší stojany s Vitana a Magi. Z jiných pohledů je lepší a vymyká se z průměru.“

 Martin Hasilík ze společnosti Authentica uvedl, že k dokonalosti této realizace chybí už jen lavička.

  

Hodnocení všech červencových realizací

Petra Freye, šéfredaktora portálu Místoprodeje.cz, zaujal v hodnocení všech červencových realizací především Unilever s celkovou instalací pro Zendium. „Tato realizace láká nejen k nákupu, ale skutečně pomáhá orientaci zákazníka, a to jak v prostoru, tak ve vlastnostech produktů.“

Paní docentka Jitka Vysekalová v celkovém hodnocení uvedla, že žádná z realizací tentokrát příliš nevybočila z průměru a osobně pak dává hlas realizaci Toffifee pro její konzistentní přístup odpovídající celkové komunikaci značky.

Porotkyni Isabelu Náhlovskou ze společnosti Tesco Stores ČR potěšilo, že v měsíci červenci bylo realizováno několik velmi pěkných kampaní, které vynikaly volbou zajímavě zpracovaných nosičů a jejich kombinací. „Nejvíce mě zaujala kampaň Activia Fusion se zajímavě použitými světelnými prvky a dále čistý vizuál kampaně Zendium, který rozzářil celé oddělení péče o zuby.

Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic zakončuje hodnocení všech červencových realizací:

Někteří se při vymýšlení kampaní zřejmě nechtěli příliš vyčerpat a výsledek tomu odpovídá. Na druhou stranu do výše ční Míša, který baví po všech stránkách. Také provedení kampaně na plenky Pampers je velmi zajímavé a zatím jsem jej v českých obchodech nezaznamenal. Jsem zvědavý, jak bude zadavateli tato kampaň fungovat. Předpokládám, že ano a v budoucnu se dočkáme více instalací v tomto segmentu.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010