Vyhřívaná autobusová zastávka
Jak se dostat co nejblíže k zákazníkovi? Navíc, aby poznal výhody vašeho produktu ve svém běžném životě?
Společnost ELON Richardsons, výrobce tepelných čerpadel, za pomoc agentury Bacill využila ve Švédsku ve své marketingové kampani vymrzlou autobusovou zastávku. Pracovníci nainstalovali na zastávku vhodné tepelné čerpadlo společnosti, aby cestující čekající v zimě na autobus se mohli zahřát. Zároveň si cestující mohli na citylightu umístěném na zastávce přečíst informace o firmě ELON a jejich výrobcích.
Společnost ELON Richardsons je obchodním řetězcem, který prodává bílé zboží, domácí spotřebiče a podobné zboží. Cílem kampaně bylo podpořit výhody tepelných čerpadel netradičním způsobem a upoutat pozornost na nečekaném místě.
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Bacill, Karlstad, Sweden
Art Director: Jon Skoglund
Copywriter: Kaj Stenberg
Spulupracující firmy: JCDecaux Sweden, Karlstadsbuss, ELON Richardson Service Technicians
Zdroj a foto: adsoftheworld.com