Jak řetězec KFC myslel v Polsku na seniory

Řetězec KFC přemýšlel, jak v Polsku nejlépe oslavit říjnový Mezinárodní den seniorů. Nakonec přišel se zajímavým nápadem. Za pomoci agentury McCann Worldgroup oslovil polské seniory nečekaně – po celý den veškeré menu restaurace nepoužívalo sexy anglické názvy, ale polské, které nejvýstižněji vypovídali o každém výrobku.

 

Akce měla velký ohlas, jak u samotných seniorů, tak také u jejich rodinných příslušníků nebo mladších kamarádů, a to jak na sociálních sítích, tak i ve skutečnosti. Lidé, kteří seniory přivedli do restaurace navíc od řetězce jako odměnu obdrželi promo milkshake. Výsledkem bylo zvýšení zákazníků v tento den o 17 %.

V letošním roce plánuje řetězec využití tohoto seniorského menu v každé své restauraci v Polsku.

 

Informace o kampani:

Reklamní agentura: McCann Worldgroup, Poland

Kreativní ředitelé: Bartek Klimaszewski, Marcin Sosinski

Umělecký ředitel: Grzegorz Karwowski

Copywriter: Magda Banasik

Producent: Dominika Grzegdala

 

 

 

 

Zdroj: adsoftheworld.com

Foto: adsoftheworld.com, McCANN Worldgroup PL

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010