Nový obchod firmy Barney‘s na Manhattanu nabízí nakupujícím nečekaný digitální zážitek

Nová Manhattanská prodejna společnosti Barney‘s New York způsobuje zákazníkům radost nabídkou krásného nákupního zážitku. Nejen toho reálného, ale především digitálního.

Nová majáková technologie spuštěná touto značkou nabídne zákazníkům schopnost obdržet speciální prémiové informace přímo při jejich nakupování v prodejně. Navíc se aplikace firmy Barney’s New York zaměřuje na nejen na své výrobky, ale zákazníkům nabídne také řešení zaměřené na životní styl – například doporučení restaurací.

07_barneys -small

Digitální nákupní zážitek vytvořený firmou Barney’s zahrnuje prodejní pomocníky vybavené iPady, kteří zákazníkům nabídnou informace a služby zaměřené přímo na  jejich potřeby.

Nový technologický zážitek okomentoval Matthew Woosley, VP firmy Digital for Barney’s: „Nejdůležitějším styčným bodem mezi námi a zákazníkem je mobilní telefon. Jsme hrdí na způsob, kterým používáme údaje o našich zákaznících online a offline, aby byly plynule propojené — umožňuje to konzistentní zážitek v obchodě i online, jenž je přizpůsobený osobním potřebám každého našeho zákazníka.“

Zdroj: www.trendhunter.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010