Mini ukazuje berlínským chodcům nezvyklé zkratky

342 zobrazení

Automobilová společnost vyrábějící MINI Cooper ve svých automobilech využívá  službu „Real Time Traffic Information“ (RTTI), pro vylepšení své navigace. Od května letošního roku tuto službu propojila mnichovská reklamní agentura Serviceplan Campaign X s outdoorovou kampaní v německém Berlíně, kde místním chodcům poskytuje praktický přístup ke zkratkám přes město. které neznalý chodec nezná.

Díky této kampani ušetří berlínští chodci hodně minut svého času, obzvlášť, když využívají stejnou cestu vícekrát za sebou.

Informace o kampani:

Země: Německo, Berlín

Reklamní agentura: Serviceplan Campaign X. Mnichov

Klient: Mini

Kreativní ředitel: Luitgard Hagl

Producent: : James Champ

Režie: Stephan Telaar

Nasazení: květen 2018 

Zdroj a foto: adsoftheworld.com