Kvalitní svačinu do školy si v Austrálii snadno koupí i děti samy

V každé roční době se rodiče, určitě nejen v Austrálii, potýkají se stresem při balení školních svačin a obědových balíčků pro své děti, neboť jídlo by mělo být  zároveň jak nutričně vyvážené, tak by mělo lahodit vkusu jejich děti.

Výzkum, který se mezi rodiči v Austrálii v roce 2013 uskutečnil, uvádí, že plných 60% rodičů má podezření nebo přímo vědí, že jejich děti vyhazují nebo odkládají části potravin ze svačin a obědových balíčků, které jim do školy dají. Navíc se zjistilo, že jen v 5% balíčků obsahuje zeleninu.

Takže to byl ten hlavní důvod, proč nákupní řetezec ALDI a BMF ve spojení s Asociací Zdravé děti (Healthy Kids Association), přišel s projektem ALDI Lunchbox Initiative, který je založen na mobilní aplikaci a na webových stránkách. Tato iniciativa si klade za cíl vzdělávat a využívat schválený seznam výrobků ALDI pro generování týdenní hodnotně vyvážené svačiny pouhým kliknutím na tlačítko chytrého telefonu. Navíc pro zvýšení personalizace a zapojení dětí do procesu tvorby jednotlivého lunchbox, umožňuje aplikace rodičům vytvořit uživatelský profil pro každé z jejich dětí – včetně vybrání potravin, které dítěti chutná a nebo naopak které nemá rádo.

 

TV reklama:

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010