L’ORÉAL personalizace pro řetězec Marionnaud v Bratislavě

1130 zobrazení

Společnost DEKOR, spol. s r.o., člen POPAI CE,  dlouhodobě spolupracuje s firmou L’ORÉAL, světovým lídrem v oblasti kosmetiky. V rámci rozšíření svého portfolia a místo pro objevování krásy zvolila společnost L’Oréal pro instalaci svých nových prezenčních stěn řetězec Marionnaud. Tento je umístěný v obchodním centru Eurovea, nejmodernější multifunkční městské části Bratislavy.

Prodejní koncept vychází z individuální prezentaci značek. Kreativní přístup využívá myšlenky pařížského bytu jako inspiraci pro nákup značkové kosmetiky.

  

Pro výrobu stěn YVES SAINT LAURENT a LANCOME byly použity materiály s vysokým leskem, zlatých plechů podpořených prosvětlením jak produktů, tak brandové grafiky.

Navíc stěna Yves Saint Laurent viditelná přes výlohu, a proto navíc obsahuje velký prosvětlený lightbox. Zákazník požadoval, aby tento lightbox neobsahoval žádný viditelný rámeček, což se podařilo vyřešit za použití textilního banneru prosvětleného LED moduly.

Průběh instalace v březnu 2017 byl celkem komplikovaný vzhledem k malému prostoru, absenci rampy a funkčního výtahu. Nad prodejnou jsou umístěny obývané byty, takže bylo nutné vyhovět požadavku na klid.

Souběžně s instalací stěn probíhala i montáž sádrokartonu a rozvod elektroinstalace.

Název: L’ORÉAL personalizace

Stát: Slovensko, Bratislava

Realizátor: DEKOR, spol. s r.o.

Řetězec: Marionnaud

 

Zdroj: POPAI CE

Foto: Dekor, spol. s r.o.