Značka Nike ve svém novém dynamickém spotu představuje sportující ženy v Indii

Indická herečka Deepika Padukone je hlavní tváří nového spotu od Nike, ve kterém za doprovodu písně Da Da Ding sportují indické ženy.  

Deepika Padukone je letos třicetiletá indická herečka a modelka, hrající většinou v indických hindi filmech a v reklamních klipech. Ke sportu má sama blízko, neboť její otec byl badmintonový reprezentant a ona sama se v dětství věnovala také tomuto sportu. Od studia vysoké školy se začala více věnovat hraní a modelingu.   

V tomto dynamickém skoro tříminutovém spotu ženy sportují v různých zajímavých indických interiérech a exteriérech, přičemž se věnují několika druhům sportů – běhu, basketbalu, kriketu, fotbalu, boxu, fitness, badmintonu, tanci a pozemnímu hokeji. 

Jak je vidět, značka Nike se chce na indickém trhu zaměřit především na sportující ženy, u kterých spatřuje do budoucna velký obchodní potenciál. 

S využitím zdrojového článku.

https://youtu.be/1UvPZ8fD4B8

 Zdroj a foto: tvspoty.cz, en.wikipedia.org

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010