Specifická TESCO nákupní taška v Malajsii

TESCO přišlo v Malajsii se speciální nákupní taškou z recyklovaného materiálu, která chrání moře a nakupujícím přináší slevu. Když si totiž vezmou tuto tašku, tak se s každým nákupem jim odečte malá částka jako poděkování za jejich ekologické chování.  

Světové oceány se utápějí v plastu. V průměru každý obyvatel Malajsie spotřebuje 300 plastových tašek za rok, což celkově činí 9 miliard nákupních tašek. Společnost TESCO jako významný činitel v udržitelnosti při snaze snížit používání jednorázových plastových nákupních tašek zavedl v Malajsii speciální ekologickou nákupní tašku. Na této tašce s natištěním motivem moře a ryb je také čárový kód, který přeměňuje tašku na trvalou slevu, která stimuluje změnu chování v masovém měřítku. Kampaň byla velmi úspěšná, neboť jen v prvním měsíci od zavedení tuto tašku využilo plných 68 procent zákazníků.

Tuto ambientní reklamu pro TESCO vytvořila společnost Gray, Malaysia.

Tvůrci:

Reklamní agentura: Grey, Malaysia

Výkonný kreativní ředitel: Graham Drew

Kreativní ředitelé: Heng Thang Wei, Ronojoy Ghosh, /whiteGREY

Copywriteři: Xin Yi, Shamini Kandiah

 

Zdroj a foto: adsoftheworld.com

 

.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010