ROSSMANN zvýšil celosvětově tržby na rekordních 9 miliard euro

3240 zobrazení

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro.

Tržby společnosti ROSSMANN za uplynulý rok opět potvrdily, že drogistický řetězec je předním hráčem nejen na evropském, ale i na tuzemském maloobchodním trhu, kde provozuje 132 poboček s celkem 750 zaměstnanci.

Velký podíl na rekordním úspěchu tržeb přikládáme expanzi prodejní sítě, remodelingu prodejen a marketingové podpoře značky, která dlouhodobě posiluje její stabilitu,“ komentuje Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „v České republice jsme v loňském roce otevřeli tři nové prodejny a zrekonstruovali osm stávajících.“

V mateřském Německu se obrat společnosti zvýšil o 4,5 procent na 6,4 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6,12 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku a Albánii, vzrostl obrat celkem o 12,9 procent na 2,6 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,3 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 29 procenty. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 3 370 prodejen, z toho 1 670 v zahraničí a zaměstnává celkem 54 500 pracovníků v šesti evropských zemích.

Společnost plánuje otevřít 230 nových prodejen, v ČR ROSSMANN mění svou obchodní strategii.

V roce 2018 budou celkové investice koncernu ROSSMANN dosahovat 210 milionů euro a otevře se 230 nových prodejen.

„Pro český trh bude klíčová modernizace více než 30 prodejen dle nového prodejního konceptu a bude nadále rozšiřována sortimentní nabídka pro zákazníky. ROSSMANN bude měnit i svou obchodní strategii spočívající ve vybudování povědomí jako drogisty s nejširším sortimentem na trhu a nejzajímavějšími cenovými nabídkami. S tím souvisí i změna komunikace značky ROSSMANN na českém trhu včetně nového sloganu ROSSMANN. A život je krásnější,“ plánuje Vladimír Mikel.

 

Zdroj a foto: ROSSMANN