METRO Group & Techstars vybírají inovátory pro vícekanálový prodej

702 zobrazení

Na základě loňského úspěšného ročníku se i letos mohou start-upy z České republiky přihlásit do projektu METRO Retail Accelerator ve spolupráci s Techstars. Deset nejlepších získá příležitost zapojit se do tříměsíčního akceleračního programu v Berlíně. Skupině start-upů se bude věnovat více než 100 mentorů z celého světa. Společně zpracují byznys modely a otestují technická řešení, navíc mohou získat investici až 120 000 euro. Start-upy se mohou přihlásit až do 2. února 2018 zde

METRO Retail Accelerator, program inovací pro maloobchodní digitální řešení organizovaný společnostmi METRO a Real ve spolupráci s Techstars, pokračuje a české start-upy do něho mohou i letos přihlásit své inovační projekty. Registrace je možná až do 2. února 2018. Druhé kolo Retail Acceleratoru začne v Berlíně 21. dubna 2018. Start-upy nabízející řešení pro nezávislé maloobchodníky, kteří jsou důležitým zákaznickým segmentem METRO Cash & Carry, získají příležitost se dál rozvíjet během intenzivního tříměsíčního programu. V polovině července pak v rámci dvou dnů odprezentují svá řešení profesionálním investorům v Londýně a Mnichově.

„Těšíme se na start-upy připravené postavit se největším výzvám, jimž čelí evropský retail. Uvítáme přelomová řešení pro všechny oblasti,“ řekl Jag Singh, který nedávno převzal pozici generálního ředitele Retail Acceleratoru. Jag Singh je zkušeným podnikatelem, jako investor vstoupil do 70 technologických start-upů po celém světě. „Jsem vždycky nadšený, když mohu pomoci zakladatelům s rozvojem jejich firem, předat jim své znalosti a povzbudit je svými zkušenostmi. Už úplně cítím, jak Accelerator v Berlíně žije, v místě zaslíbeném všem start-upům,“ doplnil Singh. Že je Berlín tím pravým domovem pro Accelerator a metropolí německých start-upů, potvrzuje i rozhodnutí trojice start-upů z loňského kola – Sensefinity z Portugalska, IamBot z Polska a JustSnap z Turecka – přesunout svá sídla právě sem.

Všechny start-upy z prvního kola programu, který skončil 5. září 2017, zaznamenaly dramatický růst. „Sensei, start-up vyvíjející retailová hodnocení a analýzy na základě videozáznamu pohybu po ploše získal potřebný základní kapitál,“ uvádí Andreas Wuerfel, ředitel pro Komunitu globálních inovací ve společnosti METRO a doplňuje: „JustSnap, komplexní řešení pro FMCG značky zaměřující se na řízení jejich kampaní, se spojil s P&G. Díky této platformě společně řídí multibrandovou kampaň. Start-upům Oriient a KptnCook běží pilotní projekty v Německu. Oriient spolupracuje s METRO Cash & Carry a KptnCook s Realem.“

Od 21.dubna začnou vybrané start-upy pracovat v Berlíně. Během tří měsíců budou spolupracovat s více než 100 mentory z celého světa, aby vyladily své obchodní modely a hledaly, jak posílit celý ekosystém retailu.

Zdroj: METRO Group

Foto: Techstars, METRO Group