L’Oréal na veletrhu Viva Technology Paris 2018 představil koncept The New Beauty Experience

260 zobrazení

Na třetím ročníku veletrhu startupů a nových technologií Viva Technology Paris v pátek společnost L’Oréal představila svoji inovaci využívající futuristické digitální technologie a vytvářející „rozšířenou“ zákaznickou zkušenost.

New Beauty Experience: Personalizované digitální produkty a služby

Návštěvníci se mohli ponořit do nových prožitků z digitální krásy ve třech oblastech každodenního života – v koupelně, kadeřnictví a butiku. Ve všech těchto prostorech představily značky patřící do skupiny L’Oréal portfolio personalizovaných produktů, propojená zařízení a služby v oblasti krásy. Všechny využívají koncept rozšířené reality (Augmented Reality, AR) a umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI).

  • Ve světové premiéře společnost L’Oréal předvedla nejnovější AR technologii od ModiFace, firmy působící v oblasti „beauty tech“, již L’Oréal nedávno koupila. Inovace zákazníkům nabízí jednoduše vysvětlený tutoriál líčení doprovázený koučinkem od vizážisty, takže si na sobě může každý vyzkoušet v podstatě jakékoliv líčení a příslušné produkty si zakoupit online.
  • Chytré zrcadlo umožňuje virtuálně prozkoumat různé typy líčení a zvolit si make-up dokonale ladící s oblečením. Prototyp této novinky vyvinuly exkluzivně pro Viva Technology společnosti ModiFace a startup MemoMi, spolupracující se společností L’Oréal.
  • Divize L’Oréal Professionnel představila technologii virtuálního zkoušení barvy vlasů, která využívá 3D umělou inteligenci pro mnohem širší možnosti rozhovoru mezi kadeřníkem a zákazníkem, což významně zvyšuje kvalitu návštěvy kadeřnického salonu.
  • Divize L’Oréal China uvedla dvě inovativní řešení pro nakupování na internetu:
  • Hlasově funkční „komorník“ vyvinutý divizí pánské kosmetiky L’Oréal Paris Men Expert poskytuje personalizované poradenství v oblasti pánské péče o pleť. Navíc dokáže nakoupit produkty na základě rozhovoru se spotřebitelem.
  • Druhou inovací z dílny L’Oréal Paris ve spolupráci s čínskou nákupní platformou Alibaba je propojené a hlasově ovládané zrcadlo, jež umí samo nakoupit dekorativní kosmetiku na základě výběru spotřebitele na webu TMall.
  • V evropské premiéře představila značka SkinCeuticals technologii Custom D.O.S.E, s níž si může zákazník nechat vyrobit vskutku personalizované produkty péče o pleť na základě diagnostiky pleti provedené dermatologem.
  • La Roche-Posay vyvinulo nový koncept sprchování, který vznikl ve spolupráci s francouzským startupem Skinjay. Tato technologie umožňuje do sprchové vody přimíchávat tělovou dermokosmetiku značky La Roche-Posay. To ocení zejména zákazníci s citlivou pokožkou.
  • Značka profesionální luxusní vlasové kosmetiky L’Oréal Kérastase prezentovala osobní diagnostiku pokožky hlavy a vlasů, využívající kombinaci mobilní aplikace a fotoaparátu umožňujícího živý stream. S touto technologií mohou kadeřníci doporučovat zákazníkům ty nejvhodnější produkty pro péči o vlasy.

 

Na stánku byl také vyhrazen prostor pro digitální technologie v oblasti výroby (Průmysl 4.0), kde L’Oréal předvedl, jak nové technologie pomáhají zvýšit flexibilitu a tím pádem i efektivitu vývoje a výroby. K vidění byla též ukázka kolaborativního robota a 3D tiskárny pro balení prototypů.

 

Zdroj a foto: L’Oréal