LAVAZZA se stala oficiální kávou 75. ročníku udílení Zlatých globů

1514 zobrazení

Lavazza, původní italská rodinná firma a jedna z předních světových společností kávového průmyslu, se stala oficiální kávou 75. ročníku udílení Zlatých globů, které proběhlo v neděli 7. ledna 2018. 

Udílení cen probíhalo v hotelu Beverly Hilton, kde také vyrostla dočasná Lavazza kavárna, ve které si celebrity před, během a po slavnostním předávání cen mohly vychutnat nejen klasickou kávu. Kavárna svým vzhledem odrážela současný italský design a nabízela jak oceněným, tak nominovaným televizním a filmovým hvězdám a dalším hostům nevšední zážitky spojené s jedinečnou chutí kávy Lavazza – mohly ochutnat například speciální kávový koktejl E-Tonic (koktejl připravený z espressa kávy Lavazza, ginu, toniku a zázvoru) nebo kávovou specialitu s názvem Sambuca Ambra (koule vytvořená pomocí molekulární gastronomie složená z lískooríškového likéru Frangelico nebo z mandlového likéru Amaretto a kávového prášku Lavazza).

Hosté mohli také ochutnat nápoj Kafa, což je jedinečný produkt Lavazzy a jedna z nejlepších káv na světě. Tato káva se podávala v hrníčcích z limitované edice vyrobené k příležitosti udílení cen Zlatých globů, jejichž design byl inspirován právě udílenými cenami. Dominovala černá barva doplněná pravým zlatem, na hrníčku bylo také vyobrazeno logo Zlatých globů. Hostům byli na místě k dispozici i kávoví experti Lavazza, kteří připravovali a podávali jedinečné kávové nápoje hostům této významné společenské události.

O zážitky z udílení cen Zlatých globů se společnost Lavazza dělila se svými fanoušky po celém světě pomocí sociálních médií, kdy uživatelský účet @LavazzaUSA prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu sdílel aktuální fotografie a zážitky z celé akce. Diváci, kteří sledovali přímý přenos předávání Zlatých globů, měli možnost v reálném čase konverzovat se zástupci Lavazzy, kteří byli na místě, tím, že označili uživatele @LavazzaUSA, a mohli si tak zprostředkovaně užívat oslavy s největšími hvězdami Hollywoodu.

My v Lavazze jsme hrdí na to, že jsme opět dostali možnost sdílet zážitky z konzumace pravé italské kávy s hollywoodskou komunitou u příležitosti 75. ročníku udílení cen Zlatých globů. Je nám ctí, že se Lavazza již druhým rokem stala oficiální kávou Zlatých globů, protože nám to skýtá možnost oslavovat a zároveň budovat naši tradici, kdy podporujeme ‘ty nejlepší’ v oblasti umění. Podporujeme například projekty spojené s ikonickými fotografy a jsme partnery nejlepších muzeí jako je Guggenheimovo muzeum v New Yorku,” říká Carlo Colpo, globální ředitel pro marketing a reklamu společnosti Lavazza.

 

Zdroj a foto: LAVAZZA