Čerstvá on-line sklizeň v supermarketu IGA

620 zobrazení

Největší kanadský supermarket IGA na začátku tohoto měsíce spustil velmi zajímavou kampaň Frais du toit, ve které si přímo v supermarketu mohou zákazníci on-line objednat čerstvou zeleninu a bylinky s donáškou za pár minut.  

V supermarketu IGA, za nímž se nachází organická zahrada se zeleninou a bylinkami, byl nainstalován v sektoru zeleniny interaktivní POS displej, na kterém si zákazníci mohou objednat různé druhy čerstvé zeleniny a bylinek. Jakmile svoji volbu ukončí, jejich požadavek se on-line dostane k zaměstnanci, který je připraven v zahradě vně supermarketu. Podle objednávky osobně v zahradě utrhne uvedené plodiny a následně je hned přinese do supermarketu k prodejnímu displeji, u něhož jsou nyní velmi překvapení zákazníci.

   

Tuto reklamní kampaň pro supermarket IGA připravila kanadská reklamní agentura CART1ER a interaktivní aplikace dodala společnost Deux Huit Huit.

Zdroj a foto: www.adsoftheworld.com, iga.net