Zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

Výzkumná agentura Ipsos vypracovala v červenci 2016 volně prodejnou studii Pre-seniors, která kombinuje několik zdrojů a která se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu v České populace.

Sběr dat pro tuto studii probíhal online v červnu 2016. Datové soubory pro skupinu lidí ve věku 55-65 let jsou reprezentativní podle pohlaví, věku, vzdělání, regionu a velikosti místa bydliště a jsou naváženy podle reálného poměru lidí, kteří v daném věku pracují nebo již jsou v důchodu.

Ze studie vyplývá, že se podíl seniorů v populaci zvyšuje, dále se zvyšuje věk odchodu do důchodu i naděje dožití a kvalita prožitého života.

 

Studie dále informuje o tom, že :

81% pre-seniorů nedělá problém pracovat s internetem,

64% pre-seniorů se chce vždy učit něčemu novému a dozvídat se nové věci,

52% pre-seniorů má více volného času než před 10 lety,

21% pre-seniorů má více peněz pro sebe než před 10 lety,

 

Studie obsahuje následující kapitoly:

jak žijí pre-senioři, důchod, vzdělávání, hodnoty a postoje, spotřebitelské chování, finanční chování, postoje k reklamě, co pre-senioři konzumují, segmentace pre-seniorů.

 

Studie čerpá z následujících zdrojů:

  • Data z Populace.cz (online panelu společnosti Ipsos), n= 900
  • Data z výzkumu „Pre-Seniors“ uskutečněném v květnu 2016, n=800
  • Sběr dat probíhal online v červnu 2016. Datové soubory pro skupinu lidí ve věku 55-65 let jsou
  • Data ČSÚ z roku 2014
  • Institut pro demokracii a ekonomickou analýzu, Projekt národohospodářského ústavu AV ČR, 2015

 

Více informací získáte zde.

 

Zdroj: Ipsos

Foto: pixabay.com

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010