Nejdražší inzerci mezi farmaceutickými přípravky má zatím letos Voltaren

Voltaren, značka přípravku proti bolesti svalů a kloubů, měl v prvním čtvrtletí 2018 nejdražší reklamu v segmentu farmaceutických přípravků. Její cena dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním kvartálu loňského roku. Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním kvartálu značce Paralen. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu, dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun.
Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v prvním čtvrtletí značce Vicks (41 milionů korun) a pětici uzavírá GS (36 milionů korun).

Zdroj: Nielsen Admosphere

Foto: GlaxoSmithKline

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010