GfK Loyalty Cards

Výzkumná společnost GfK připravila volně prodejní studii Loyalty cards, která se věnuje vztahu zákazníků k věrnostním kartám a programům.

Tato volně prodejná studie, která přináší přehled o znalosti, vlastnictví a využívání věrnostních karet a mapuje postoje zákazníků k jednotlivým věrnostním programům a k nabízeným benefitům. V neposlední řadě studie přináší segmentaci zákazníků podle jejich postoje k věrnostním kartám a jejich využívání. Přináší tak cenné informace jak pro firmy, které plánují věrnostní program zavést, tak pro společnosti, které uvažují o jeho optimalizaci.

Studie obsahuje kapitoly Popis typů věrnostních karet, Postoje k věrnostním kartám, Profil (Scorecard) vybraných věrnostních karet a segmentaci zákazníků.

Více informací se můžete dozvědět zde.

 

Zdroj a foto: GfK

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010