Značka Orbit inovuje komunikační koncept a přichází s kampaní „Čas zazářit“

Značka Orbit celosvětově posouvá svoji komunikaci z funkční do více emocionální roviny a za tímto účelem upravuje slogan v rámci svého loga. Nový kreativní koncept uvádí prostřednictvím globální kampaně „Čas zazářit“, kterou na podzim na českém trhu podpoří in-store vystavení a PR i digitální projekty včetně výzkumu na téma hrdinové všedního dne. 

Jako jedna z největších světových značek se Orbit snaží neustále posouvat vpřed, inovuje své produkty i komunikaci tak, aby byla spotřebitelům nablízku a hovořila obdobným jazykem. Proto i v České republice v souvislosti s tímto globálním posunem mění svou komunikační linku a přechodem z komunikace zaměřené na funkční stránku produktu, pracující s dentálními benefity žvýkání, k emocionální rovině si značka Orbit slibuje nové příležitosti i možnost stát se relevantnějším výrobkem pro dnešního moderního spotřebitele. Spolu s tím Orbit doplňuje své logo novým claimem „Pro pocit čistých a svěžích úst“ místo „Pro čisté a zdravé zuby“, více vystihujícím skvělý pocit, který žvýkání žvýkačky bez cukru přináší.

Pomyslným začátkem komunikační linky se stala kampaň „Čas zazářit“, která byla v první fázi uvedena TV spoty, jež na podzim doplní in-store a digitální kampaň, ale také PR a soutěž na Facebooku Orbit klub probíhající od 28. srpna do 8. října 2017.

Cílem dosavadní komunikace značky Orbit bylo budovat povědomí o dentální hygieně, důležitosti prevence a také o tom, jakou úlohu sehrává žvýkačka bez cukru jako jednoduchý nástroj pomáhající chránit zdravé zuby. Platí to v podstatě stále, po funkční stránce produkt zůstává stejný, mění se ale koncept komunikace.

Věříme, že v neustále se vyvíjejícím prostředí dnešní doby uspějí značky, které nabídnou něco ‚od srdce‘. Měníme tedy způsob, jakým chceme o značce Orbit v budoucnosti mluvit. Neustále pracujeme s funkčními benefity v oblasti dentální hygieny, našim cílem je ale ukázat, jaký dopad mají na každodenní život a jeho jednotlivé momenty – příležitosti, jichž se lépe chopíme; výzvy, kterým snáze čelíme, to vše díky krásnému zdravému úsměvu a s ním souvisejícím sebevědomím,“ komentuje Havrillová, brand managerka značky Orbit pro střední Evropu.

Čas zazářit čeká na každého z nás, je jen otázkou, zda využijeme správné příležitosti. V rámci kampaně „Čas zazářit“ realizovala značka Orbit výzkum* na téma hrdinové všedního dne. Výsledky ukazují, že hrdinou může být v podstatě každý z nás: Pro většinu populace (88,5 %) totiž není hrdinou někdo se super schopnostmi, ale právě ti nejbližší kolem nás. Téměř dvě třetiny (65,5 %) pak vidí hrdinu přímo ve své rodině či přátelích, kteří jim jsou především velkou inspirací, pomáhají jim překonat životní výzvy a dodávají svými činy sebevědomí a skvělý pocit.

Nový koncept „Čas zazářit“ proto značka Orbit promuje také prostřednictvím spotřebitelské soutěže, která od 28. srpna 2017 probíhá na Facebooku Orbit Klub a speciálně vytvořené microsite. Své fanoušky zde vyzývá, aby se stali hrdinou všedního dne, nebo nominovali někoho ze svého okolí. Orbit vítězi pomůže připravit se na jeho vlastní ČAS ZAZÁŘIT, odměněni však budou i ty nejoriginálnější nominace, které získají nejvíce likes.

Značka podpoří novou komunikaci PR kampaní spolu se soutěží, nezapomíná ale ani na výrazné in-store vystavení. Kampaň probíhá již od jara také na televizních obrazovkách, kde rotují tři 15‘ spoty, jež jsou používány globálně a vytvořila je agentura BBDO. Myšlenkou tří krátkých příběhů je, že žvýkání žvýkačky bez cukru přispívá k pocitu sebevědomí, které přirozeně přichází s pocitem čistých a zdravých zubů.

 

Zdroj a foto: Wrigley CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010