Velikonoční speciál si mohou lidé vychutnat ve více než 3 tisícovkách restaurací a pivnic

Ve více než třech tisících restaurací a pivnic si mohou už teď lidé vychutnat Velikonoční zlatý ležák 13 od značky Master Plzeňského Prazdroje. Jde o speciální pivo, vařené podle zvyklostí tak, aby dokázalo konzumentům dodat sílu v období půstu.

Speciál spadá do programu Volba sládků, který každý měsíc nabízí jedno netradiční pivo připravené v pivovarech Plzeňského Prazdroje. Velikonoční speciál se ale bude čepovat i na místech, kde se jinak Volba sládků nenabízí.

Odráží to zájem, který zaznamenal v loňském roce. Je to mimořádně hutné, intenzivní pivo, a proto vyhovuje českým konzumentům. Počet restaurací a pivnic s touto specialitou o víkendu dosáhne až 3,5 tisíce,“ uvedl Jan Krafka z obchodního oddělení Plzeňského Prazdroje.

Sládci nefiltrovaný ležák z prvotřídních surovin připravili dle tradičních receptur výroby silnějších postních piv, které od středověku vařili mniši v klášterech. Jejich smyslem bylo mj. dodat dostatek kalorií těm, kteří drželi půst. Proto také sládková Lenka Straková, která nad výrobou ležáku dohlížela, již na přelomu února a března předala dva sudy řeholníkům z řádu augustiniánů.

Pivo má zlatožlutou barvu s bílou pěnou, výraznou sladovou vůni a sladovou chuť s karamelovým nádechem.

Lehčí hořkost je vyvážená střední plností a sladkostí. Toto spojení vás příjemně láká k dalšímu doušku,“ upřesnila Lenka Straková.

 

Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010