Slovenský Mr. KEBAB přichází na český trh

1300 zobrazení

Na český trh vstupuje oficiálně nová franchisová síť v rychlém občerstvení Mr. KEBAB pocházející ze Slovenska. Svým zákazníkům nabídne sortiment rychlého občerstvení zahrnující kebab na více způsobů, ale také například různé varianty kuřecích, sýrových, bramborových, a hlavně zeleninových pochoutek. První provozovny v České republice budou otevřeny v září v Kladně v OC Central, v listopadu pak v Českých Budějovicích v OC IGY. O rozšíření konceptu na český trh se stará společnost Czech Retail Franchising s.r.o.

Franchisový koncept Mr. KEBAB vznikl na Slovensku v roce 2005, kdy byla otevřena první pobočka v Košicích. Autorem nápadu a zakladatelem je podnikatel Ľubor Lelovits, který si kebab oblíbil na svých cestách po zahraničí zejména pro jeho dostupnost a rychlou přípravu. Základem pro úspěšné podnikání bylo vytvořit kvalitní produkt, dobře znějící jméno a odpovídající korporátní identitu. Při zakládání první pobočky byl kladen důraz také na architektonické rozvržení tak, aby bylo snadno aplikovatelné také pro další provozy v interiéru i exteriéru. Po letech vývoje a testování následovalo otevření dalších poboček v Košicích a Žilině. Nyní se objeví první pobočky v České republice, a to v Kladně a Českých Budějovicích. Tím to ale teprve začíná.

„V příštím roce plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice,“ prozrazuje plány Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.

Fastfoodovou síť Mr. KEBAB bude v České republice pod masterfranchisovou licencí provozovat společnost Czech Retail Franchising sro. Petra Kutíka a Ondřeje Šlechty, kteří již spolupracují se sítí ovocných barů Fruitisimo nebo v minulosti s prodejcem sportovního náčiní Sportisimo.

„Myslím si, že úspěch našeho konceptu spočívá v díře na trhu. V době, kdy jsme Mr. KEBAB zakládali totiž nebyla rozšířená žádná franchisová síť na bázi kebabu u nás ani ve světě.  Nechtěl jsem celé dny a noci strávit řešením každodenních problémů jednotlivých poboček, proto jsem se rozhodl právě pro franchising a už od začátku podle toho podnikání uzpůsobil,“ říká Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.

Rozšířit působnost chce síť také v mateřském Slovensku. Podle slov ředitele Lelovitse je rozpracováno více měst a některá obchodní centra, jednání zatím probíhají, budují se prostory.

„Máme smluvní franšízanty, nemohu být zatím konkrétní, ale tento a příští rok bychom chtěli otevřít alespoň 3 nové provozovny na Slovensku,“ říká Ľubor Lelovits.

Mr. KEBAB poskytuje spoustu výhod jak svým zákazníkům, tak franchisantům. Zákazníci jsou spokojení především s kvalitou a chutí pokrmů a s rychlostí přípravy přímo před jejich očima. Franchisanti ocení kvalitní a osvědčenou značku upevněnou na trhu na bázi úspěšného franchisového konceptu. Ze strany franchisora se nabízí poradenství a podpora v marketingových aktivitách. Návratnost investic je u tohoto konceptu zhruba 2-3 roky. A co je nejdůležitější u potencionálního franchisanta?

„Tah na branku, chuť pracovat a učit se něco nového, chuť podnikat, a to třeba i pro něj v nové oblasti. Všechno ostatní podstatné ho naučíme,“ vzkazuje Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.

Úspěšnost konceptu byla potvrzena také v letošní soutěži Franchisa roku, pořádané Českou asociací franchisingu, kde se Mr. KEBAB umístil na 3. místě v kategorii Franchisor roku. O vítězích rozhodovala porota složená z 8 nezávislých odborníků na franchising z různých odvětví.

 

Zdroj a foto: Mr. KEBAB, s.r.o., Czech Retail Franchising s.r.o.