Podle Lidlu by lidé měli oslavovat místo Santa Clause patronku žen Santa Claru
Vánoční 360° kampaň Lidlu se letos nese ve znamení sloganu „Vánoce jsou pro všechny. Stejně jako Lidl“ a začala přesně o první adventní neděli.
Srdcem kampaně je on-line video a televizní spoty, které komunikují vánoční atmosféru neotřelým způsobem. Se Santa Clarou se mohou ztotožnit všechny moderní ženy, které chtějí stres z toho, že nebude všechno perfektní, hodit za hlavu a chtějí si vánoční pohodu užít společně s ostatními.
Video běží na youtube a na webových a facebookových stránkách Lidlu. Je doprovázeno marketingovou kampaní, která kromě TV a internetu zahrnuje i tištěná média, POS, letáky a sociální sítě, kdy Lidl požádal o spolupráci i několik blogerů. Ti v duchu Santa Clary dávají svým fanouškům tipy a rady na pohodové Vánoce. Ústřední píseň kampaně nazpívala exkluzivně pro Lidl mladá zpěvačka z Hamburku, Emily Roberts. Kampaň odstartovala současně ve 26 zemích Evropy.
Zdroj a foto: LIDL