Pivovar Starobrno spustil kampaň „I love Brno“

Značka Starobrno spustila v hlavní letní prázdninové sezoně kampaň určenou všem, kteří mají rádi Brno. Slogan „I love Brno“ je k vidění nejen na reklamních plochách po moravské metropoli, ale během celého léta také i na pivních lahvích. Oblibu Brna mohou jeho obyvatelé dát najevo také prostřednictvím speciálních samolepek. Vyvrcholení celé kampaně se uskuteční na tradičním Dni otevřených dveří v areálu pivovaru Starobrno v ulici Hlinky v sobotu 3. září. 

V prodejnách si spotřebitelé mohou zakoupit na limitovanou edici skleněných lahví Starobrno s unikátní přední etiketou, na níž je klasické stávající starobrněnské logo nahrazeno logem „I love Brno“.

Starobrno mění na sezonu svou tvář – a po celé léto chce svým spotřebitelům a příznivcům připomínat to, co je jasné dávno: I love Brno. Chceme, aby všichni ti, kdo milují Brno, to v létě ukázali spolu s námi. Třeba tak, že se budou fotit v Brně se Starobrnem, a dávat svoje fotky na sociální sítě pod hashtagy #starobrno a #ilovebrno, nebo si někam nalepí samolepku, kterou během léta mohou získat při různých příležitostech,” přiblížila probíhající kampaň manažerka značky Starobrno Zdenka Mindlová.

Mezi zmíněné příležitosti lze zařadit například prodejní akce, kdy spotřebitelé ve vybraných prodejnách dostanou nálepku při koupi deseti lahví Starobrno Tradiční nebo Starobrno Medium. Samolepky bude možné získat také v průběhu září i ve vybraných starobrněnských restauracích.

Značka Starobrno dále chystá limitovanou edici triček a spoustu dalších překvapení. Zájemci by měli sledovat facebook nebo webové stránky, kde bude pivovar o dalších plánovaných akcích včas informovat.

 

Zdroj a foto: HEINEKEN Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010