Novou tváří kampaně Fresh Corner MOL Česká republika je Marta Jandová

Společnost MOL Česká republika spustila od 10. září novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Ambasadorem značky pro podzimní kampaň se stala zpěvačka a herečka Marta Jandová. S kampaní, kterou vytvořila maďarská kreativní agentura Greenroom, přichází MOL měsíc po otevření prvního Fresh Corneru mimo čerpací stanice. Při lokální exekucí MOL spolupracoval s kreativní agenturou Mark BBDO.

Kampaň se objeví ve formátu TV spotu, online a tištěné reklamy, rozhlasového spotu i outdoorových nosičů. MOL podpoří publicitu Fresh Corneru i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně poběží v médiích do konce října.

Kampaň probíhá v Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku a v Česku, přičemž každá země ve spotech využívá lokální influencery.

Marta Jandová, jež se stala ambasadorkou Fresh Corneru pro Česko, byla ke spolupráci oslovena pro svůj životní styl – jako zkušená řidička a zpěvačka strávila spoustu času na cestách po turné a na čerpacích stanicích je proto jako doma. Stejně jako my klade důraz na kvalitu a chuť kávy a občerstvení,“ uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika.

Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na 136 stanicích z celkového počtu 306 stanic. Letos v srpnu MOL otevřel první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve formě kiosku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě připravené z výběrových kávových zrn, sendvičů, hot dogu, panini, sladkého i slaného pečiva a širokém sortimentu teplých jídel.

 

Zdroj a foto: MOL Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010