Nová značka zvířecího krmiva thePet+
Společnost Dibaq přichází s novou značkou thePet+, která zákazníkům nabídne superprémiové krmivo pro psy a kočky. thePet+ jde naproti nejaktuálnějším trendům v oblasti pet food a pro své zákazníky bude snadno dostupná prostřednictvím velkých obchodních řetězců, jejichž nabídka v tomto segmentu v současné době nenaplňuje představy majitelů domácích mazlíčků o kvalitním krmivu a pochoutkách.
Krmiva pro kočky značky thePet+ získala ocenění Nejlepší novinka v kategorii pet food v rámci Volby spotřebitelů 2018.
Obliba domácích mazlíčků a ochota utrácet za kvalitní krmivo pro ně v České republice v posledních letech roste. Tento trend potvrzuje i průzkum společnosti Nielsen, podle kterého 41 % domácností s domácím mazlíčkem vlastní psa a 22 % kočku. Podle analýzy tržeb téže agentury za rok 2017 je navíc pet food největší drogistickou kategorií v preferencích českých spotřebitelů.
„Spotřebitelé v současné době pociťují nedostatek možností, jak pro svá zvířata snadno pořídit kvalitní krmivo ve velkých marketech. V rámci pravidelného „velkého nákupu“ jim v obchodech chybí nabídka lepších značek. Jsme proto nesmírně rádi, že vzhledem k tomuto dlouhodobému trendu můžeme zákazníkům představit naši novou značku thePet+,“ říká marketingová manažerka společnosti Dibaq Tamara Šimková.
Superprémiová krmiva a pochoutky thePet+ poskytují zvířatům základní živiny, vitaminy, minerální látky a mnoho dalších nezbytných složek, které pomáhají stimulovat obranné funkce organismu, zajišťují preventivní výživu zvířat a pozitivně ovlivňují zdravotní stav domácího mazlíčka.
Výrobky thePet+ neobsahují GMO, umělá ochucovadla ani barviva. Jsou vyráběny v České republice a obsahují pouze ty nejlepší suroviny, které ve spojení s profesionálním zpracováním garantují superprémiovou kvalitu výrobků.
Zdroj a foto: Dibaq