Nejnovější kampaň Lay’s představuje své chipsy jako univerzálního společníka

Společnost PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň značky Lay’s. Její slogan „Které Lay’s si dnes dáš?“ odkazuje na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle plánované příležitosti. Kampaň má podporu v televizi, digitálním prostředí a PR, ve kterých se netradičně představují téměř všechny produktové řady současně.

Lay’s své portfolio průběžně inovuje a rozšiřuje. Pestrou nabídku svých chipsů se proto rozhodla podpořit i aktuální kampaní založenou na kombinaci různých příležitostí a k tomu ideálně vybraných chipsů. Celý koncept se tak opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter.

Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu a setkání s přáteli, Lay’s Maxx s maxximálními vroubky pro maxximální venkovní zábavu nebo pečené Lay´s Oven Baked s obsahem až o 50 % méně tuku ideálními pro chvíle pohody.

Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky. „Posezení s kamarády u piva okoření pálivé Lay´s Strong. Zatímco správnou večerní pohodu mohou ‚doladit‘ pečené Lay´s Oven Baked, které obsahují až o 50 procent méně tuku. Prostě si stačí jen vybrat a proč si nevybírat podle toho, co máte dnes v plánu,“ popisuje kampaň Jana Wiesnerová, Assistant Brand Manager Snacks CZ a SK.

Televizní spot poběží na kanálech FTV prima. Kampaň bude viditelná také na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s.

 

Vizitka kampaně

Timing: 11 – 12/2018

Mediální nasazení: TV, digital, PR

Digitální agentura: 2Fresh s.r.o.

Produkční agentura: Mark BBDO

 

Zdroj a foto: PepsiCo CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010