Městský koncept malých prodejen DATART se představí Francouzským týdnem

Český prodejce elektra Datart v pondělí 15. května otevírá novou prodejnu v pražské Francouzské ulici, ve které představí první z tzv. městského konceptu malých prodejen.  U této příležitosti pořádá akci Francouzský týden ve Francouzské, kde se všichni návštěvníci až do 19. května mohou těšit na čerstvé croissanty, balonky, kávu Nero, která je exkluzivně dostupná pouze v Datartu, nebo na francouzské šansony. A to vše ve velkém stylu – s černými stylovými barety, černými francouzskými kníry nebo bílými proutěnými košíčky á la Provence. 

„V prodejně ve Francouzské najdou zákazníci malé spotřebiče a příslušenství, které běžně používají jak v domácnostech, tak v kanceláři. K dispozici bude také e-kiosek, ve kterém si mohou zákazníci prohlédnout veškerou nabídku Datartu a vybrané zboží rovnou objednat,“ uvádí Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datart.

„Prodejna bude fungovat zároveň jako expresní výdejna, zboží budeme zavážet 5x denně 7 dní v týdnu. Do prodejny jej zákazníkům samozřejmě dodáme zdarma,“ dodává Iva Pavlousková.

Další informace naleznou zájemci na webových stránkách řetězce, sociálních sítích, v newsletteru a letáku spolu se slevovými kupóny v okolí prodejny. Otevření další malé prodejny v Nymburku je plánováno na léto letošního roku.

 

Zdroj a foto: Datart

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010