Lidl rozšířuje nabídku ekologičtějších tašek

Od 1. března 2017 Lidl přestal prodávat jako první obchodní řetězec v ČR jednorázové igelitové tašky. Tím jich ušetří ročně více než 27 milionů. Nyní rozšířil nabídku ekologičtějších variant – zákazníkům nabízí papírové, trvanlivé a nově i bavlněné s certifikátem Fairtrade.

K používání jednorázových igelitových tašek se Lidl v České republice stavěl uvědoměle již v minulosti a nikdy je nerozdával ve svých prodejnách zdarma. Letos v březnu je pak dokonce jako první z řetězců přestal nabízet úplně.

Svým zákazníkům nabídl ekologičtější alternativy –  papírovou tašku ve 3 velikostech z plně recyklovatelného materiálu s logem FSC, nebo PEFC, silnou permanentní plastovou tašku ve 2 velikostech. Kromě nich najdou v prodejnách také termotašku určenou pro chlazené a mražené zboží. Novinkou jsou pak bavlněné tašky s certifikátem Fairtrade, dokládajícím původ použité bavlny.

“Jsme rádi, že zákazníci o ekologičtější varianty tašek mají zájem. Nejvíce se prodává papírová taška střední velikosti,” komentuje dosavadní prodejní zkušenosti Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.

 

Zdroj a foto: Lidl

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010