Lidl letos slaví Vánoce po svém

962 zobrazení

Dobré jídlo, čas strávený s rodinou, dárky a také potěšení z oslav, při kterých nemusí být vždy vše perfektní. To pro nás znamenají Vánoce. To také potvrdila loňská mezinárodní studie společnosti Nielsen, kterou si Lidl na téma Vánoce nechal vypracovat ve 26 zemích, ve kterých působí. K takovým svátkům chce letos přispět i Lidl. 

Vánoce jsou pro většinu z nás nejkrásnějšími svátky v roce a znamenají velmi emocionální období.  Mnozí z nás však s nimi spojují i shon a obavy, aby bylo vše perfektní. Proto jsme se letos rozhodli dát vale jakémukoliv stresu z příprav a chceme přispět k tomu, aby si naši zákazníci Vánoce užili po svém,“ uvádí k letošní vánoční kampani Zuzana holá, tisková mluvčí Lidlu.

Letošní vánoční kampaň se proto jmenuje „Takové normální Vánoce“ a na sociálních sítích používá hashtag #vanoceposvem.

A o to přesně jde. Každá rodina slaví Vánoce trochu jinak, každá má tu „svou“ tradici. “ Naší předvánoční nabídkou chceme zákazníkům pomoci připravit svátky takové, jaké je oni sami opravdu chtějí mít. My jsme tu od toho, abychom jim je co nejvíce ulehčili,“ doplňuje Holá.

Již od 20. listopadu startuje v prodejnách Lidl oblíbená vánoční nabídka výběrových pochutin značky Deluxe. Zákazníci v ní najdou tipy na „jedlé“ vánoční dárky – delikatesní paštiky, luxusní salámy, masa prvotřídní kvality, výběrové likéry, vína, a chybět nebudou ani pralinky, čokolády a čokoládové dezerty a mnoho dalšího. Tato nabídka bude trvat až do Vánoc a každý týden přinese něco nového.

Samozřejmě, že v následujících týdnech také nabídneme spoustu tipů na dárky pro málé i velké – připravili jsme oblíbený katalog hraček, hudebních nástrojů, čekají nás kvalitní kuchyňské spotřebiče, pomocníci do domácnosti, přístroje pro péči o krásu, nářadí. Vybere si opravdu každý a za úžasnou cenu. A abychom našim zákazníkům v přípravě na nejkrásnější svátky v roce pomohli opravdu komplexně, budou se moci u nás také hezky  a výhodně obléci. Od 4. 12. totiž uvedeme další exkluzivní kolekci oblečení „Esmara by Heidi Klum, tentokrát s názvem LET´S CELEBRATE,“ doplňuje Holá.

Takové normální Vánoce jsou součástí mezinárodní vánoční kampaně společnosti Lidl s hashtagem  #beautifullynormal Christmas. Stejně jako v loňském roce pro ni Lidl i letos využije kromě POS a letáků také TV spoty, internet a sociální média.

Pod hasthagy #vanoceposvem a #beautifullynormal lidé naleznou vánoční fotky, tipy a rady nejen od nás, ale také od blogerů, kteří se s námi pro vánoční přípravy opět spojili,“  uzavírá Zuzana Holá.

 Zdroj a foto: Lidl