Lekarna.cz vypustila ve vánoční kampani kapříka Šupináče

První internetová lékárna u nás Lekarna.cz odstartovala svou vánoční kampaň s názvem Kapřík Šupináč, v rámci které do 18. 12. 2016 nabídne víc než 1000 věcných cen. K získání výhry stačí na webových stránkách otočit jednu kapří šupinu. Kromě věcných cen je také připraveno mnoho atraktivních slev, takže výhru získá opravdu každý.

Mechanizmus získávání cen je velmi jednoduchý. Stačí na webové stránce kliknout na jednu z kapřích šupin. Pod každou z nich se skrývá výhra ať v podobě exkluzivních výhod a slev na jednotlivé produkty ze sortimentu Lekarna.cz, dopravu zdarma nebo věcné ceny od partnerů kampaně. Navíc nezáleží na tom, zda si zrovna návštěvník webu něco koupí nebo ne.

Každý den je možné otočit jednu šupinu. Za každou 5. a 10. šupinu získá návštěvník speciální odměnu. S otočením 20. šupiny navíc přichází možnost odpovědět na tipovací otázku. Mezi nejpřesněji tipující budou rozděleny hlavní ceny, mezi nimiž jsou například luxusní wellness pobyt, dětské elektrické autíčko a další.

Čím víc šupin stihnete do Vánoc otočit, tím lepší odměny vás čekají,“ hlásí spot kampaně.

Kapříka Šupináče je možno sledovat on-line napříč obsahovou sítí Google, hlavními médii kampaně jsou také na Youtube, Facebook. Součástí je také e-mailing na klienty Lekarna.cz.

Kampaň s kapříkem Šupináčem u nás běží už druhým rokem. Loni jsme udělali radost více než 60 000 soutěžících, kteří otočili 280 000 šupin. Je to náš způsob odměny za přízeň nejen stávajících zákazníků, ale i těch nových, které osloví třeba tato kampaň,“ uvedl Milan Duda, marketingový ředitel Lekarna.cz.

Kreativa a realizace kampaně je společným dílem marketingového týmu společnosti Pears Health Cyber.

 

https://youtu.be/nhezjpebeEA

 

Zdroj a foto: Pears Health Cyber

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010