Late Night Shopping přiláká outletu v Hatích až o 50% více návštěvníků nejen díky slevám, ale i pomoci známých tváří

Noční nakupování, ohlášené vysoké slevy, zábavný program, soutěže a také známé tváře ze showbyznysu. To je marketingová kombinace, která outletovému centru Freeport v Hatích u Znojma opakovaně nese úspěch. Během tzv. Late Night Shopping eventu, který obchodní centrum každý rok připravuje při výročí svých narozenin, stoupá počet návštěvníků až o polovinu.

Zatím nejúspěšnější byl loňský rok. Mimořádně výhodné nákupy a bohatý doprovodný program přivedly do Freeportu rekordní počet návštěvníků nejen z Česka, ale také z blízkého Rakouska.

3 - lidi_ve_Freeportu - small

Během akce rostly tržby obchodníků o 35 % a podle průzkumu mezi návštěvníky téměř každý třetí utratil více než pět tisíc korun. Přinejmenším stejné výsledky si outlet slibuje i letos.

„Na úspěších centra se marketingové akce podílejí zásadním dílem. Kampaň ale nestojí jen na výrazných slevách. Návštěvníkům poskytujeme i celodenní zábavu v příjemném prostředí. Late Night Shopping je pro nás v neposlední řadě i příležitost, jak našim zákazníkům poděkovat a odměnit je,“ míní Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.

Pro letošní nejdůležitější akci, která se bude konat 24. září, si outlet připravil nejen slevy dosahující až 80 %, ale právě také program plný tanečních a zábavných vystoupení.

2 - Freeport Late Night Shopping 2

O příjemnou atmosféru se celý večer budou starat známí moderátoři Jakub Kohák a Patrik Hezucký z Evropy 2, která v rámci marketingové podpory na akci připravuje několik soutěží a ve spotech zve do Freeportu své posluchače.

Velkým lákadlem bude rovněž soutěž o nový vůz Citroen C3, ve kterém odjede jeden ze zákazníků sobotních nákupů.

Outletové centrum marketingově cílí také na rakouské zákazníky kampaní s tamní modelkou a herečkou Larissou Marolt.

 

Zdroj a foto: Botticelli

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010