Late Night Shopping přiláká outletu v Hatích až o 50% více návštěvníků nejen díky slevám, ale i pomoci známých tváří
Noční nakupování, ohlášené vysoké slevy, zábavný program, soutěže a také známé tváře ze showbyznysu. To je marketingová kombinace, která outletovému centru Freeport v Hatích u Znojma opakovaně nese úspěch. Během tzv. Late Night Shopping eventu, který obchodní centrum každý rok připravuje při výročí svých narozenin, stoupá počet návštěvníků až o polovinu.
Zatím nejúspěšnější byl loňský rok. Mimořádně výhodné nákupy a bohatý doprovodný program přivedly do Freeportu rekordní počet návštěvníků nejen z Česka, ale také z blízkého Rakouska.
Během akce rostly tržby obchodníků o 35 % a podle průzkumu mezi návštěvníky téměř každý třetí utratil více než pět tisíc korun. Přinejmenším stejné výsledky si outlet slibuje i letos.
„Na úspěších centra se marketingové akce podílejí zásadním dílem. Kampaň ale nestojí jen na výrazných slevách. Návštěvníkům poskytujeme i celodenní zábavu v příjemném prostředí. Late Night Shopping je pro nás v neposlední řadě i příležitost, jak našim zákazníkům poděkovat a odměnit je,“ míní Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.
Pro letošní nejdůležitější akci, která se bude konat 24. září, si outlet připravil nejen slevy dosahující až 80 %, ale právě také program plný tanečních a zábavných vystoupení.
O příjemnou atmosféru se celý večer budou starat známí moderátoři Jakub Kohák a Patrik Hezucký z Evropy 2, která v rámci marketingové podpory na akci připravuje několik soutěží a ve spotech zve do Freeportu své posluchače.
Velkým lákadlem bude rovněž soutěž o nový vůz Citroen C3, ve kterém odjede jeden ze zákazníků sobotních nákupů.
Outletové centrum marketingově cílí také na rakouské zákazníky kampaní s tamní modelkou a herečkou Larissou Marolt.
Zdroj a foto: Botticelli