Kopparberg pomocí SWAP eventů rozšiřuje myšlenku udržitelné módy

Tématem letošní kampaně značky Kopparberg je udržitelnost. Letos se značka švédského cideru pojí s pořádáním akcí, kde si lidé mohou vyměnit s ostatními oblečení, které už nepotřebují a získat nové kousky bez zbytečného nakupování. Tzv. SWAPy pořádá Kopparberg společně s influencerkami, které udržitelné vyměňování oblečení přibližují svými reportážemi. Největší SWAP proběhl v období 24.30. září 2018 v pražském Prostoru 39.

Je to jednoduché – vytřídíte doma věci, které už nepotřebujete nebo nechcete, přinesete je na SWAP a vyměňujete. Čeká vás tak dvojitá výhra – zbavíte se věcí, které se vám doma akorát bez užitku hromadí, a uděláte radost někomu jinému. Navíc se můžete potěšit i vy, věcmi, které si naopak ze SWAPu přinesete domů. Akce jsou navíc doplněny tematickými přednáškami a workshopy, jelikož za SWAPy stojí daleko významnější myšlenka a totiž podpora udržitelné módy.

Módní průmysl patří celosvětově mezi nejhorší znečišťovatele životního prostředí. Ročně vyprodukuje přes 150 miliard kusů oděvů, přičemž další miliardy vyřazených kusů končí
ve spalovnách a na skládkách. Termín „slow fashion“ tak začíná být slyšet ze všech stran. Lidé už nechtějí bezmyšlenkovitě hromadit věci, ke kterým nemají žádný vztah a netuší jejich původ. Značka Kopparberg se tématu udržitelné módy věnovala i v loňském roce, 
kdy představila vlastní kolekci udržitelné módy, z velké části ze secondhandových košil.

Kopparberg spojil letos síly s Lucií Poubovou, která pořádá jedny z největších swapovacích akcí u nás a také poskytuje konzultace a workshopy v rámci udržitelného oblékání a zero waste. Společně pořádají během léta a podzimu tři SWAP eventy.

Propagaci akcí dostaly na starost tři influencerky, které se věnují tématu udržitelné módy 
a se kterými Kopparberg spolupracuje. První červnový SWAP patřil Zuzaně Gasparovičové. Dalšího se ujala Nicole Kudělková. A poslední zářijový v Prostoru 39, měla na starost Mia Doxanská.

Během swapování mají návštěvníci možnost ochutnávat švédský cider značky Kopparberg, který u nás prodává Plzeňský Prazdroj. Ten se snaží šířit osvětu o udržitelnosti módy nejen veřejnou kampaní, ale zapojuje také své zaměstnance. „Chceme rozšířit povědomío udržitelné módě i v naší společnosti, pro zaměstnance Prazdroje pořádáme vlastní firemní SWAP. Oblečení, které zůstane bez nového majitele, se poté nabídne na chystaném zářijovém SWAPu,“ prozrazuje marketingová manažerka pro nové kategorie Veronika Hořáková.

 

Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010