Kaufland znovu obhájil titul Superbrands

Již čtvrtým rokem získal Kaufland titul Superbrands, ocenění si zástupci společnosti převzali na galavečeru Tribute Event 2017.

Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od té doby každoročně oceňuje obchodní značky v několika kategoriích. Samotnému udělení titulu předchází několik kol výběrového řízení. Na základě spotřebitelského průzkumu agentury GfK Czech Republic jsou vybrány značky do užšího výběru, finální výběr má na starosti odborná komise Brand Council.

Obhájení titulu elitních značek Superbrands vnímáme jako potvrzení kvalitní práce, kterou zaměstnanci Kauflandu odvádějí a kterou oceňují naši zákazníci, jejichž podpory si vážíme především. Jsme potěšeni, že je to v roce 2017 již počtvrté, kdy jsme si mohli cenu převzít,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Kritéria, která komise složená z profesionálů z odvětví komunikace, marketingu, médií či byznysu hodnotí, jsou známost, budování brandu, inovace a prestiž. Značkám udělují jednotlivé body a ty s nejvyšším počtem získají na galavečeru ocenění Superbrands.

 

Zdroj a foto: Kaufland Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010