Kaufland má další dva nové spoty ke kampani Z lásky k Česku

Obchodní řetězec Kaufland pokračuje ve své reklamní kampani Z lásky k Česku. Nyní můžete v TV vysílání vidět dva nové spoty – na jablka a uzeniny.

V letošním roce se jedná už čtvrtý a pátý reklamní spot v této kampani. Dubnový spot byl zaměřen na grilování a dva květnové spoty zase na fotbal, neboť se blížilo mistrovský Evropy ve Francii.

Oba nové spoty představují reálné majitele dodavatelských firem Kauflandu. V prvním případě Roberta Vyšatu, pěstitele jablek ze společnosti Sady Tuchoraz. Ve druhém případě Jana Prantla, výrobce uzenin z rodinné firmy Prantl.

Oba spoty jsou nasazeny v televizním vysílání od konce září do druhé poloviny října.

 

Spot Jablka:

https://youtu.be/LjL7vLsZf6s?

Spot Uzeniny:

https://youtu.be/Zh8VzYaCz5s?

 

Zdroj a foto: Kaufland

Video: YouTube kanál Kaufland ČR

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010