Kampaně Budějovického Budvaru získaly 9 medailí v prestižní soutěži Art Directors Club Creative Awards 2017

V Praze byly vyhlášeny výsledky 25. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2017, dříve známé pod názvem Louskáček. Mezinárodní porota letos udělila celkem 60 cen za práce realizované v loňském roce. Z nich celkem devět ocenění získaly komunikační aktivity Budějovického Budvaru. Díky tomu se Budějovický Budvar stal nejúspěšnějším zadavatelem aktuálního ročníku. Budějovický Budvar je v této soutěži nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě: od roku 2003 má na kontě 42 medailí. 

„Velmi si tohoto ocenění vážíme. Je to pro nás další odměna za léta systematické práce společného týmu marketingu, obchodu a agentury Kaspen/Jung von Matt a také důkaz, že nás i naše okolí značky Budweiser Budvar a Pardál stále inspirují a oslovují. Když vás veřejně pochválí nejlepší odborníci z oboru včetně zahraničních kapacit, cítíte na pár vteřin ohromnou radost a hned po tom tíhu závazku do budoucna – udržet laťku a neztrácet z dohledu cíl. Čeká nás spousta práce – jako každý jiný den. Srdečně blahopřejeme k letošnímu suverénnímu vítězství našemu dlouholetému partnerovi Kaspenu, který se krom dalších velkých jmen dlouhodobě významně podílí i na úspěchu našich značek, za což mu patří náš dík,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.

Značka Budweiser Budvar letos dostala dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové sošky, většinou v souvislosti s velmi dobře známým televizím spotem „Tři pokušení“ .

https://youtu.be/N3ZKsAJVQVY

zlato – kategorie Craft – Film (filmařské provedení) – spot “Tři pokušení”

zlato – kategorie Sound Design – spot “Tři pokušení”

stříbro – kategorie TV/cinema – spot “Tři pokušení”

stříbro – kategorie Branded Content (digitální značkový obsah) – kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“

bronz – kategorie Print – kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“

bronz – kategorie Integrovaná kampaň – kampaň značky Budweiser Budvar 2016

 

Velmi úspěšná byla i internetová kampaň značky Pardál nazvaná „Světový den žen žijících na venkově“, která získala tři ocenění:

zlato – kategorie Design – kampaň „Světový den žen žijících na venkově“

stříbro – kategorie Outdoor – kampaň „Světový den žen žijících na venkově“

stříbro – kategorie Ilustrace – kampaň „Světový den žen žijících na venkově“

 

 

Všechny práce pro obě značky vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

 

Zdroj a foto: Budějovický Budvar

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010