Kampaň Eat This Paper pro mezinárodní organizaci CARE je relizací printu Young Lions

V pražské restauraci ESKA začal ve čtvrtek 11. října měsíční prodej speciální edice jedlého papíru. Výtěžek z jeho prodeje poputuje mezinárodní organizaci CARE, která bojuje proti chudobě ve světě. Celá kampaň je realizací vítězného printu letošních Young Lions.

Do letošních Young Lions se zapojilo i kreativní duo Nikola Foktová a Adam Citta z Kindred Group. Se svým návrhem vyhráli první místo v kategorii print, a to díky konceptu jedlého papíru. Výživová hodnota jedlého papíru EAT THIS PAPER totiž odpovídá dennímu nutričnímu příjmu podvyživeného somálského dítěte.

Kampaň EAT THIS PAPER však nakonec neskončila pouze vyhlášením vítězů. Tým Kindred Group se ve spolupráci s pražskou restaurací ESKA a organizací CARE projekt rozhodl realizovat. Od 11. října do 11. listopadu jsou jedlé papíry v prodeji v karlínské restauraci ESKA. Každý, kdo si papír z limitované edice za 100 Kč zakoupí, podpoří boj proti chudobě ve světě.

Kampaň dokazuje, že účast na Young Lions nemusí sloužit pouze ke zvýšení prestiže a k oborovému ocenění, ale může prospět dobré věci. 

 

Zdroj a foto: Kindred

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010