Japonský pivní hit přichází na český trh

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na trh první várku pivní novinky, netušila, že právě dala vzniknout legendě. Lavina zájmu tento osvěžující ležák s „karakuchi“ chutí nazvaný Asahi Super Dry v Japonsku záhy katapultovala na první místo oblíbenosti mezi tamními pivy a vyslala ho na úspěšnou cestu po celém světě. Letos ho na český trh uvádí Plzeňský Prazdroj, jehož vlastníkem se společnost Asahi stala před rokem.

Zlatavý, průzračně čirý a mimořádně osvěžující ležák proslul po celém světě nenapodobitelnou velice osvěžující “karakuchi” chutí, dokonale ladící s jakýmkoli jídlem. Za svůj věhlas vděčí nejen originální receptuře a použití těch nejkvalitnějších surovin, jimiž je vynikající aromatický chmel, unikátně vyvinuté kvasinky, výběrový ječný slad, křišťálově čistá voda a rýže, ale také vysokým japonským standardům vaření piva a inovativní technologii kvašení. Ta spočívá především v použití ječného sladu, nízké teplotě, úplném prokvašení, dlouhodobém zrání a vynechání pasterizace, díky čemuž si nápoj zachovává svou unikátní svěžest. Asahi Super Dry tím tak nastavilo zcela nový způsob vaření piva. V důsledku tohoto procesu se rodí chuť „karakuchi“.

Prémiový ležák Asahi Super Dry plně odráží japonský přístup ke kvalitě. Japonci věří, že vše – výrobky i postupy – lze neustále zlepšovat tak, aby vznikl perfektní produkt. Ležák Asahi Super Dry je uvařen tak, aby nabídl po napití říznou a osvěžující chuť, která v závěru přechází do velmi čisté chuti bez dlouhého doznívání. Díky tomu si můžete naplno vychutnat jakékoli jídlo. Věřím, že jej ocení i čeští milovníci piva, byť chutná výrazně jinak než tradiční český ležák,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Asahi Super Dry bude ve vybraných restauracích možné ochutnat od června.

Podle Jana Engeho, sládka Plzeňského Prazdroje, rozšíří Asahi Super Dry nabídku prémiových ležáků na českém trhu o osvěžující značku, která potěší příznivce piva čistou vůní a intenzivní chutí hned po napití s krátkým dozníváním. Navíc jde o nepasterované pivo, které díky tomu chutná stejně jako v pivovaru. „Výhodou piva je poměrně slušná pěnivost, na kterou jsme tady zvyklí, vysoký říz a osvěžující charakter,“ doplňuje Enge.

Právě nezaměnitelná chuť si v roce 1987 Japonce doslova podmanila. Svěží, čistý Asahi Super Dry totiž přesně vystihl náladu, potřeby a touhy nové generace konce 80. let minulého století, pro kterou se – s nadsázkou – stal jakousi hmatatelnou formou pojmu Asahi, což v překladu znamená ranní slunce.

Ležák evokující dokonalost, svěžest, čistotu, optimismus a nové výzvy a příležitosti se rychle stal jedním ze symbolů japonského způsobu života, snoubícího dynamiku, pracovitost a touhu po vědění, pořádku, dokonalosti a harmonii s pokorou, poctivostí, odpovědností a úctou k tradicím.

 

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Foto: boozecompany.com.au, japanbeer.wordpress.com

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010