HOSPITALITY.digital získává český start-up Restu, úspěšného poskytovatele rezervačního systému

282 zobrazení

Digitální divize společnosti METRO, HOSPITALITY.digital, podepsala smlouvu o akvizici rychle rostoucího start-upu Restu, s působností v České republice, jehož zakladatelem je internetová společnost MITON. Restu je přední poskytovatel rezervačních služeb pro restaurace a provozovatelem největšího průvodce restauracemi v České republice. Spolupracujícím restauracím Restu nabízí možnost správy rezervací pomocí své platformy, jež každoročně zpracuje více než 500 000 rezervací.

Touto akvizicí pokračuje HOSPITALITY.digital v realizaci své strategie podpory digitálních obchodních modelů, jež nezávislým restauracím umožňují navyšovat příjmy prostřednictvím moderních digitálních řešení.

Naše klienty z řad majitelů a provozovatelů nezávislých restaurací podporujeme nabídkou digitálních řešení, jako je Restu, a umožňujeme jim tak další rozvoj,“ uvedl generální ředitel společnosti METRO AG Olaf Koch. „Mnoho restauratérů rezervační systémy nepoužívá, neboť to s sebou nese značné náklady. Na druhou stranu jsou však dnes mnozí hosté zvyklí vyhledávat si restaurace přes internet a očekávají, že si restauraci online nejen vyberou, ale že si také budou moci rovnou zarezervovat místa. České Restu je v obou těchto ohledech na špici. Pro hosty je stejně jednoduché si na této platformě zarezervovat stůl v restauraci, jako je pro majitele restaurací takové rezervace spravovat, tudíž dokážeme svým zákazníkům nabízet zcela jasnou přidanou hodnotu.

Použití rezervačního řešení společnosti Restu je velmi jednoduché. Restu zároveň na jednom místě nabízí přehled restaurací, což pro jejich majitele a provozovatele znamená, že je potenciální hosté mohou snadněji nalézt. Restauratéři tak těží z širšího dosahu i zvýšené viditelnosti. Platforma Restu již v České republice postihuje velmi širokou cílovou skupinu.

Vývojem námi vytvořené platformy Restu jsme nadšeni a nepochybujeme, že budeme svědky dalšího úspěšného rozvoje našich digitálních služeb,“ řekl zakládající partner společnosti Miton Milan Zemánek.

Tým, který stojí za platformou Restu, vytvořil skvělý soubor rezervačních řešení pro nezávislé restaurace a malé řetězce. Tato akvizice pomůže zajistit našim 50 000 odběratelům v oboru pohostinství v České republice jednodušší přístup k řešením, jež Restu nabízí,“ uvedl provozní partner společnosti METRO Miles Graham.

Vedle vlastních rezervačních nástrojů společnosti METRO tak nyní restauratéři získávají možnost využívat dalšího praxí osvědčeného nástroje s rezervačními funkcemi. HOSPITALITY.digital tak dále posiluje svou nabídku pro majitele a provozovatele nezávislých restaurací.

Uzavření transakce podléhá určitým podmínkám a očekává se v nejbližší době.

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry