Freeport Fashion Outlet měl v roce 2016 vyšší tržby ve výši 1,7 miliardy korun

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet se sídlem v Hatích na Znojemsku pokračovalo ve svém růstu také v loňském roce. Tržby celého centra, ve kterém si zákazníci mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly přes 13 % na 1,7 miliardy korun. Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,9 milionů, což znamená, že se ve srovnání s předcházejícím obdobím zvýšil o přibližně 7 %.

Podle ředitele centra Jana Procházky jde o historicky rekordní výsledek.

„Vedle široké nabídky oblečení a módních doplňků předních světových značek stojí za úspěchem především zlepšovaní kvality nabízených služeb a zážitků spojených s nákupy. Ostatně v loňském roce jsme investovali do infrastruktury, modernizace stávajících či nových obchodů přibližně dvě desítky miliónů korun,“ uvedl Jan Procházka s tím, že významnou investicí bylo například vybudování kruhového objezdu pro pohodlnější a bezpečnější příjezd na hlavní parkoviště u centra, jehož kapacita byla zároveň navýšena z původních 1 000 na 1 400 parkovacích míst.

Pozitivní výsledek centra nezvrátilo ani zákonem dané omezení prodejů o vybraných svátcích, které začalo platit právě v loňském roce.

„Nicméně dopad tohoto opatření jsme pocítili, protože tržby ve dnech státních svátků patří mezi výrazně nadprůměrné,“ uvedl Jan Procházka, podle kterého se jím kritizovaná norma projeví v plné síle v letošním roce. 

V minulém roce přibylo v centru i několik nových prodejen mezinárodních značek jako například: Desigual, Armani a Versace Jeans, Hervis, M2 Shoes, Nuna Lie, Kennet Street, Wellensteyn. Nové značky se představily už i letos, například známá módní značka Pierre Cardin nebo došlo k významnému rozšíření prodejní plochy obchodů Tom Tailor.

„Zároveň plánujeme rozšířit i nabídku restauračních zařízení. Poptávka po stravovacích službách v nákupních centrech trvale roste a my chceme s tímto trendem přinejmenším držet krok,“ doplnil ředitel centra Jan Procházka. 

Loňské zkušenosti centra také ukazují, že jsou mezi spotřebiteli stále velmi oblíbené  speciální nákupní akce, které jsou spojeny nejen se slevami, ale i aktivitami přinášejícími návštěvníkům centra zážitek a zábavu. Největší zájem byl o zářijovou nákupní událost roku tzv. Late Night Shopping s účastí téměř dvaceti tisíc návštěvníků. Z pohledu dosažených tržeb byl tradičně nejúspěšnější prosinec. Nejvyšší návštěvnost pak patřila červenci, kdy navíc došlo k meziročnímu růstu v počtu návštěvníků o 21 %.

„Čeští turisté se totiž zvykli při své cestě na dovolenou k moři zastavit za nákupy v našem centru,“ doplnil ředitel Jan Procházka. 

Koncept outletových center vznikl v USA a poté se rozšířil do Evropy. Zákazníci si v nich mohou nakoupit oblečení předních mezinárodních značek za cenu vždy alespoň o 30 % nižší. V nabídce je zboží, které se již nevyrábí nebo bylo vyprodáno. K mání jsou ale i značky oděvů, které se v dané zemi třeba ani neprodávají.

 

Zdroj a foto: Freeport Leisure (Czech Republic), s.r.o.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010