Děti z dětských domovů utržily v Obchůdcích rekordních 490 tisíc korun

Do letošního ročníku projektu Nadačního fondu Albert, který učí děti hospodařit, se po celém Česku zapojilo celkem 54 neziskových organizací a dětských domovů. Stánky s malými prodavači mohli zákazníci potkat v obchodech Albert během celého adventu.  Děti celkově utržily za vlastnoruční výrobky téměř půl milionu korun.

Cílem charitativního projektu Obchůdky s Albertem je zprostředkovat dětem zábavnou formou základy podnikání, naučit je hospodařit a dát jim tak dobrou průpravu do budoucího života. Malí prodavači si vyzkoušeli celý proces – od nákupu materiálu, na který získali příspěvek od Nadačního fondu Albert, přes výrobu a ocenění zboží až po setkání se zákazníky a samotný prodej.

„Na Obchůdky jsme se připravovali celý podzim. S dětmi jsme mluvili o výrobě a vším, co s tím souvisí, také o určení produktů či obalu,“ prozrazuje Irena Adámková, zástupkyně ředitele dětského domova v Prostějově, a doplňuje: „Nejžádanějším výrobkem byl letos anděl z nejrůznějších materiálů. Každého zákazníka děti nakonec odměnily také perníčkem.“

Letošní ročník akce Obchůdky s Albertem přilákal na pět desítek organizací a zákazníci tak malé obchodníky mohli potkat během adventu po celé České republice. Celkově děti za výrobky utržily rekordních 490 tisíc korun. Nejúspěšnější Obchůdek otevřely právě děti z prostějovského domova v místním hypermarketu Albert. Vydělaly si díky štědrým zákazníkům přes 30 tisíc korun.

„Nejdříve odměníme děti, které se do projektu zapojily. Zbytek utržených peněz použijeme na společný výlet nebo pořízení něčeho, co budou moct společně využívat všichni,“ vysvětluje Irena Adámková, kam utržené peníze poputují.

Nadační fond Albert poskytl zapojeným organizacím nejen příspěvek na nákup materiálu, ale také odborné rady a doporučení z oblasti cenotvorby, prodeje, marketingu nebo PR, a to formou moderních videí, takzvaných vlogů.

„Obchůdky jsou také skvělý způsob, jak lidem ukázat, že v jejich blízkosti žijí šikovné děti, které mají touto formou možnost prezentovat své aktivity,“ doplňuje Petra Režná z Nadačního fondu Albert. „Naše poděkování patří všem zákazníkům, kteří díky nákupu vánočních dárků a dekorací v Obchůdcích podpořili dobrou věc,“ uzavírá.

 

Zdroj a foto: Ahold

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010