Delfíni pro soutěž Marketér roku 2017 už připlouvají

Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku.

Ve čtvrtek 17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.

Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan půvabné symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale ten VELKÝ MODRTÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.

Hodnotitelská komise, kterou řadu let vedl prof. Gustav Tomek a kterou „převzal“  doc. Miroslav Karlíček, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.

S prázdnou neodejdou ani vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína.

Zdroj a foto: Česká marketingová společnost

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010