Cheetos startuje svoji první televizní kampaň

Společnost PepsiCo spustila hlavní podporu své značky Cheetos spadající do kategorie takzvaných extrudátů, která byla letos uvedena na český trh. Kampaň bude vedle televize viditelná také v online prostředí a v in-store.

„V nové kampani představíme značku Cheetos jako ideální křupky pro co nejširší skupinu lidí, které chceme oslovit zábavnou formou a obsahem. Věříme, že tím začneme rychle nejen posilovat samotné vnímání značky, ale i budovat pozici Cheetos jako významného hráče na trhu extrudovaných slaných pochutin,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR.

Značka v kampani představuje svého unikátního maskota – geparda Chestra, který zosobňuje hlavní ideu značky Cheetos – společníka při zábavných chvílích s rodinou a známými.

TV spot poběží na televizních kanálech skupin FTV Prima, TV Barrandov a hudební stanici Óčko. V rámci sociálních sítích je značka aktivní zejména na svém lokálním facebookovém profilu a lokálním Instagramu. Aktivace se uskuteční i v místě prodeje, včetně ochutnávek produktu. Digitální aktivace bude mít kromě sociálních kanálů přesah i do online prostředí.

Cheetos jsou v českých obchodech k dostání ve třech příchutích: arašídové, sýrové a kečupové. Arašídové a sýrové mají klasický tvar křupek a kečupové připomínají hranolky. Jsou vyrobené z kukuřice a nejsou smažené.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 08-09/2017

Mediální nasazení: TV, on-line, sociální sítě, PR

Digitální agentura: 2Fresh

Produkční agentura: Mark/BBDO

 

https://youtu.be/0Jlq9N7q3A8

 

Zdroj a foto: PepsiCo

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010