Authentica byla na EuroShopu 2017 úspěšná

V letošním roce se společnost Authentica účastnila, po třech letech, německého veletrhu Euroshop, jehož letošní ročník byl největším ve své padesátileté historii – více než 113 000 návštěvníků a 2 368 vystavovatelů. Její letošní prezentace byla však na rozdíl od roku 2014 výrazně jiná – sebevědomější.

Na ploše 135 m2 jsme návštěvníkům nabídli to nejlepší z naší spolupráce s nadnárodními společnostmi a zvučnými brandy, tj. skutečné projekty, které mluví samy za sebe. Zákazníci tedy nebyli odkázáni pouze na listování v katalogu, ale mohli si naši expozici doslova zažít,“ říká Michal Polášek, obchodní ředitel společnosti.

Authentica představila návštěvníkům jednotlivé ostrůvky věnované např. dekoracím pro značky Manor či Wrangler, luxusním stojanům pro renomované kosmetické značky a do expozice byla zahrnuta i celá prezentační stěna Philips. Velká pestrost portfolia, ale i celá koncepce prezentace přitahovala návštěvníky veletrhu a setkala se s nadšením a pozitivními ohlasy. Velkým hitem byl také sklolaminátový sob Remy v životní velikosti, takže si spousta návštěvníků odnáší i další milou památku v podobě fotografie se sobem.

A komu byla skutečnost málo, mohl si projít expozici také ve virtuálním světě s 3D brýlemi.

Takto jsme chtěli přiblížit potenciálním klientům další možnosti, které se nabízejí např. při plánování nového vybavení prodejny, firemních prostor atd. Vše si prostě můžete vyzkoušet dřív, než se poprvé klepne do cihly,“ dodává Michal Polášek.

Svůj úspěch Authentica potvrdila i účastí v oborové soutěži POPAI D-A-CH AWARDS, která proběhla v rámci veletrhu. Interaktivní střelnice Nerf byla nominována do dalšího kola a bude bojovat o cennou trofej v zahraniční soutěži.

Authentica v Düsseldorfu prezentovala svůj nový obchodní koncept Global Retail Partner a jednoznačně sdělila své hlavní poselství: je silným nadnárodním partnerem s kreativním přístupem a vlastní přidanou hodnotou.

 

 

 

 

Zdroj a foto: POPAI, Authentica Global Retail Partner

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010