Albert přináší v nové kampani outdoorové vybavení

5790 zobrazení

Albert potěší díky nové sběratelské kampani zákazníky oblíbeným outdoorovým vybavením, které inspiruje k letní dovolené strávené v přírodě. Praktickou výbavu včetně špičkových produktů od značek Husky a Varta získají zákazníci se slevou od 40 %. Stačí jim nasbírat patnáct bodů za nákupy v Albertu. Věrnostní kampaň s názvem „Vychutnejte si přírodu naplno“ odstartuje 6. června a potrvá dva měsíce.

„Právě teď začíná období, kdy se snažíme trávit hodně času venku se svými blízkými a věnovat se oblíbeným letním outdoorovým aktivitám. Rozhodli jsme se proto podpořit českou vášeň pro turistiku a kempování nabídkou praktického a kvalitního vybavení od renomovaných značek Husky a Varta,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.

Za každý nákup v hodnotě 200 Kč získají zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Ke startovacím třem bodům zdarma sbírají dalších dvanáct bodů, které pak promění v kterékoliv prodejně Albert za vybrané produkty se slevou od 40 %. Na výběr je celá řada vybavení na kempování pro jednotlivce i celou rodinu. Nechybí sada kempinkového nádobí, příborový set, termosky, voděodolné deky nebo spací pytle, které zahřejí i v -10°C. Děti budou nadšené z praktické čelovky nebo baterky s motivem oblíbených Mimoňů.

„Při plánování naší nové kampaně jsme mysleli na všechno, co by zákazníci ocenili při pobytu v přírodě. S námi budou připravení na táborák i na nocleh pod širákem,“ upřesňuje Soňa Balan, a dodává: „V Albertu zákazníci nakoupí jídlo a pití na celodenní túru, několikadenní kempování u řeky i na večerní opékání u táborového ohně. Vše potřebné si z našeho obchodu mohou odnést v batohu značky Husky, který se hodí do přírody, ale i do města. Je k dostání v 15litrové variantě pro děti a 27litrové pro dospělé.“

Spotřebitelská kampaň „Vychutnejte si přírodu naplno“ potrvá ve všech obchodech Albert od 6. června do 7. srpna 2018.

Tematické věrnostní kampaně jsou mezi zákazníky velice oblíbené.

„Snažíme se i v rámci těchto aktivit inspirovat ke zdravému životnímu stylu nabídkou kvalitního sortimentu a také pečlivě sestavenými recepty, které jsou k dispozici v našem časopisu nebo na našich webových stránkách,“ uzavírá Soňa Balan.

 

Zdroj a foto: Ahold