Velké slevy na Černý pátek nabídnou i české e-shopy

Například Alza.cz letos nabídne slevy až 80 procent na zboží v celkové hodnotě 12 milionů korun. Firma spustila slevovou akci na Černý pátek již loni. „V loňském roce zájem o akci Black Friday XXL předčil všechna naše očekávání a dokonce na několik minut přehltil naše webové servery. Zaznamenali jsme i náš interní prodejní rekord, kdy bylo 200 kusů akčních notebooků prodáno během jedné minuty,“ řekl Oldřich Kurz z Alza.cz.

Alza proto navýšila kapacitu webových serverů. Systém tak dokáže obsloužit desítky tisíc nakupujících souběžně. Letos e-shop nabídne v rámci akce 14 000 kusů zboží v celkové hodnotě 11,8 milionu korun. Průměrná sleva u všech nabízených produktů je 30 procent, třetina nabízeného zboží bude prodána se slevou vyšší než 50 procent, slibuje obchod.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz nabídne až 40procentní slevy. „Akční ceny nabídneme na mobily, tablety, notebooky, fotoaparáty, navigace i na vybraný software. Slevy se budou pohybovat obvykle mezi deseti a 40 procenty. Do nabídky jsme zařadili také počítačové příslušenství,“ uvedl marketingový ředitel CZC.cz Kamil Demuth.

Na Černý pátek nabídne slevy i Apple Store. Prodejní ceny jsou omezeny skladovými zásobami, uvádí na svých internetových stránkách obchod. Akční ceny budou trvat 24 hodin, loni se v obchodě pohybovaly v řádech stovek korun.

Letošní předvánoční prodejní sezónu podle prodejců odstartovala devizová intervence 7. listopadu. „I když letošní vánoční nákupy již před časem odstartovala intervence ČNB, vrchol vánoční sezóny nastane v druhém prosincovém týdnu. Prodejně nejsilnějším dnem je pak druhé pondělí v měsíci. Letos je to 9. prosince,“ dodal ředitel srovnávače cen Heureka.cz Tomáš Braverman.

Black Friday v tradiční podobě je v USA v kamenných obchodech spojen se zábavou a nákupním šílenstvím, kdy v určitou hodinu jsou zákazníci vpuštěni do obchodu a soutěží mezi sebou o to, kdo rychleji doběhne k nabízenému zboží v akci, jehož počet je limitován. Black Friday je vždy v pátek po Dni díkuvzdání. V USA obchody na tento den otevírají velmi brzo, v posledních letech v rámci konkurenčního boje některé obchody zahajují prodeje již ve čtyři hodiny ráno. Historie této akce včetně pojmenování sahá před rok 1961 do Philadelphie.

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010