Tesco spouští velikonoční „kyblíkovou“ výzvu

Společnost Tesco odstartovala svoji kyblíkovou velikonoční výzvu, což je nová soutěžní aktivita, která dává koledníkům možnost kreativního využití kyblíku s vodou.

K Velikonocům patří vedle mazance, beránka a malování vajec i tradiční koledování. Na řadě míst v Česku je běžné koledování s pomlázkou často doprovázeno i poléváním vodou. Právě na tento zvyk upozorňuje nová soutěž společnosti Tesco. Prostřednictvím „velikonoční výzvy“ chce inspirovat české koledníky, aby vodu určenou k polévání využili jiným, kreativním způsobem. Inspirací jim mohou být kupříkladu tři krátká videa, která ukazují, jak jinak lze s vodou naložit. Výzva běží na microsite akce a je zároveň propojena i s facebookem.

Pánové, použijte raději vodu k něčemu užitečnému“, vybízí velikonoční výzva muže k tomu, aby s tekutinou původně určenou na velikonoční polévání naložili odlišným způsobem. „Velikonoční kyblíkovou výzvou chceme probudit kreativitu českých koledníků a pojmout blížící se svátky trochu netradičně,“ vysvětluje Iva Křížová, manažerka oddělení Digital společnosti Tesco v České republice.

Na stránkách celé akce se mohou všichni inspirovat tipy, ale nápadům se meze nekladou.  Součástí velikonoční výzvy je i doprovodná soutěž o poukazy na nákup v obchodech Tesco v hodnotě 10 000 Kč nebo 35 x 600 Kč.  Stačí někomu zaslat „velikonoční výzvu“ a odpovědět na soutěžní otázku. Podpořit tuto výzvu můžete také přes facebook. Soutěž bude probíhat až velikonočního pondělí tedy do 28. března.

Za celým konceptem velikonoční výzvy stojí agentura MADE BY Vaculík, která ji připravila jak pro Českou republiku, tak i Slovensko, Polsko a Maďarsko, tedy všechny země ve střední Evropě, kde společnost Tesco působí.

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010