Společnost Pet Center má nový in-store design svých poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se do stejného stylu promění i všech stávajících 140 poboček v České republice a na Slovensku. Za novou podobou obchodů i samotnou realizací stojí společnost DAGO.

Chceme být blíže zákazníkům, proto je nový design vzdušný a do prodejen je již zdaleka vidět. Obchody jsou koncipovány tak, aby se u nás lidé cítili příjemně a v širokém sortimentu se dobře orientovali,” říká Kateřina Holnová, marketingová ředitelka Pet Center CZ.

PET 1  PET 2

Návrh nového stylu in-store designu provozoven navazoval na nový vizuální styl značky Pet Center.

Naším úkolem bylo reflektovat stávající prostorové rozložení i vybavení provozoven a využít existující systém regálů a dalších provozních elementů. To bylo na celém zadání to nejnáročnější – nalézt řešení, které by dokázalo využít současného hardwaru a přeměnit jej na moderní prostory, a to s minimálními nároky na investice. Zároveň jsme do provozoven chtěli vnést přehlednost a vzdušnost, zlepšit orientaci zákazníků i atmosféru prodejny a posílit tak nákupní zážitek,“ říká Marek Končitík, obchodní ředitel společnosti DAGO.

PET3 - hlavní  PET6-vchod

Moderní vzhled obchodů je pro zákazníky připraven již v nově otevřených prodejnách v Jihlavě či Přerově a také v několika pobočkách v Praze.

Do konce roku bude otevřeno ještě deset zcela nových prodejen a proměna čeká i všechny ostatní obchody Pet Center, kterých je na celém území Česka a Slovenska na 140.

Fotografie jsou pořízené v pražské pobočce Nový Smíchov.

 

Zdroj a foto: DAGO

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010