Snapchat brýle se objevily v komunikaci Coca-Coly

V průběhu své Vánoční roadshow vysílala společnost Coca-Cola pomocí brýlí Spectacles od společnosti Snap on-line přenos. Tyto brýle se přes Bluetooth spárují s mobilním telefonem, ve kterém byla nainstalována aplikace sociální sítě Snapchat.

Pro společnost Coca-Cola tento exkluzivní produkt vyzkoušel známý český Youtuber Johny Machette, vlastním jménem Jonáš Čumrik který jeho pomocí vysílal on-line z návštěvy kamionu v Lysé nad Labem.

Brýle Spectacles natáčí prostřednictvím integrované kamery přímo to, co jejich nositel vidí, takže umožňují uživateli automaticky natáčet krátká videa a rovnou je také sdílet on-line. Díky těmto inovativním brýlím mohli fanoušci na Snapchatu sledovat momenty ze zastávky Coca-Cola Vánočního kamionu očima jednoho z nejznámějších českých rapperů.

Roadshow Coca-Cola Vánočního kamionu je kultovní záležitost. Během své každoroční šnůry navštívila téměř 60 českých a slovenských měst. Našim cílem bylo okamžiky z konání akce ihned posílat on-line, a zprostředkovat tak lidem autentický zážitek. Jedná se o způsob, jak propojit off-line aktivity s digitálním světem, tzv. phygital marketing,“ vysvětluje Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola. „Johnyho Snapchat Story z Lysé nad Labem nasbírala za 24 hodin téměř 16,000 zhlédnutí. Navíc jsme zaznamenali opravdu nadprůměrný engagement, který nás motivuje i nadále pokračovat ve spolupráci s mladými influencery.“

Snapchat brýle Spectacles byly představeny teprve nedávno. Jedná se o omezenou sérii produktu, který je momentálně dostupný pouze v USA, prodej probíhá přes pop-up vending machines.

 

 

Zdroj: Coca-Cola, mano.cz

Foto: cnet.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010